3x rychlo-recenze: Kasie West

by - května 25, 2018

The Fill-In BoyfriendTHE FILL-IN BOYFRIEND
Hlavní hrdinové: Gia je sebestředná, povrchní a oblíbená holka, která vám má lézt na nervy - což s přehledem splňuje. Příběh je vlastně takovým jejím sebeuvědoměním, že být oblíbená není všechno a že v životě jde o mnohem víc. Hayden je roztomilý kluk od vedle, který je takovým Giím guru, který jí otevře oči a dokáže jí, že život není jen honba být oblíbený. Kromě těchto dvou postav velký prostor dostala Haydenova sestra Bec (zamilujete si ji!). Bohužel Giiným kamarádkám není zas takový prostor věnován (no, byly to slepice), což je trochu škoda, protože se jich zápletka docela dost dotýkala.

Romance: Hlavní hrdinové se z počátku neznají, a tak máme přehled o jejich vztahu hned od začátku. Asi pro to nemám vlastní škatulku, nicméně je to takový ten roztomilý druh vztahu, kdy ani jeden moc nevědí, co od sebe mají čekat a celkově vás to nutí usmívat se jako idiot.

Zápletka: Před maturitním plesem (doslova před) se s Giou rozejde její přítel Bradley. Nebyla by to taková pohroma, nicméně Gia ho konečně měla představit svým kamarádkám a dokázat jim, že Bradley opravdu existuje. Takže místo toho, aby nakráčela na ples sama, zmanipuluje úplně neznámého kluka k tomu, aby se vydával za jejího přítele. Gia ale nepočítala s tím, že ji ten neznámý kluk absolutně okouzlí... a že se bude do svých lží stále více zaplétat.

Hodnocení: Tuším, že tohle byla má třetí kniha od Kasie a pořád mě měla čím překvapit. I když mi Gia dost lezla na nervy, dalo se to vydržet, protože přesně o to šlo. Nicméně kniha byla plná úsměvných momentů a vám tak jako tak nezbylo nic než fandit hlavním hrdinům. Protože i Hayden byl strašně roztomilý a Gia se postupem času taky vzpamatovala, i když by někdy potřebovala facku.

The Distance Between UsTHE DISTANCE BETWEEN US
Hlavní postavy: Caymen je holka z chudších poměrů, která žije v malém zapadákově plném boháčů. Caymen je rozumná, skromná, cílevědomá a sakrastická (její sarkasmus budete milovat!). Má srovnané priority a pomoc její mámě je na prvním místě, dokonce i před vysokou. Xander naopak je dědicem hotelového impéria. Přestože by měl být rozmazleným frackem, je pozorný a milý, nápomocný a celkově... ahhh.

Romance: Hlavní hrdinové se na začátku neznali a dělí je obrovská materiální propast, o které ani jeden nemluví. Je to taková alternativa pohádky o Popelce, kdy se princ zamiluje do chudé holky. Každopádně ten vztah byl sice dost roztomilý, nicméně hodně málo uvěřitelný, jelikož nikdy nebylo odhaleno, proč se o Caymen začal tolik zajímat. Autorka tam také trochu nenápadně zakomponovala milostný trojúhelník, ale stejně bylo už od začátku jasné, jak to dopadne.

Zápletka: Caymen pracuje v matčině obchodě s panenkami, který spíše prodělává. Xander je vnukem její oblíbené zákaznice, který se jednoho dne objeví v jejím obchodě. Caymen ale vždycky měla předsudky vůči boháčům a Xander není výjimkou. Až na to, že se jednoho dne objeví u nich před obchodem s horkou čokoládou a borůvkovými muffiny. A začne jí kazit veškeré představy o bohatých.

Hodnocení: The Distance Between Us jsem přečetla za jeden večer a byla to taková Kasie, na kterou jsem zvyklá. Přestože moc nemusím ty poor-rich vztahy a celkově tomu příběhu chyběla nějaká větší hloubka - kromě rodinných problému, dokázala jsem si čtení užít a usmívat se jako blbeček. Nicméně příběh trochu držel pohromadě všudypřítomný sarkasmus, který prostě nejde nemilovat.

Lucky in LoveLUCKY IN LOVE
Hlavní postavy: Maddie je holka od vedle, která má ráda zvířata a svojí rodinu, kterou postihly finanční potíže. Když se jí ale do rukou dostanou peníze, transformuje se na rozhazovačnou, nezodpovědnou slepici, která si myslí, že peníze vyřeší veškeré její problémy. Seth je milý a pozorný Asiat, kamarád, kterého by si mohl každý přát, protože pomůže vždycky, když je potřeba.

Romance: Ne-e. Přestože bylo od prvních stránek jasné, že se ti dva dají dohromady, vůbec to mezi nimi nefungovalo. Měl to být takový ten klasický friends-to-love vztah, jenomže já v nich pořád viděla jenom kamarády. Možná ani to ne. Ani jeden nedával najevo důvody, proč by se měli dát dohromady, možná jenom okrajově nějaké fyzické sympatie a to, že oba pracovali v ZOO. Oproti všem ostatním knihám, které jsem od Kasie West četla tohle byla velice slabá romance a v podstatě nemůžu uvěřit tomu, že i tuto knihu psala tato autorka.

Zápletka: Maddiina rodina se potýká s finančními problémy a rodinnou krizi. Její otec před lety ztratil práci a její máma to nezvládá utáhnout sama. Když má Maddie osmnácté narozeniny, její rodiče se pohádají u rodinné večeře, vybodnou na ni její jediné dvě kamarádky a prodavačka na benzínové pumpě je na ní protivná... koupí si los do loterie. A vyhraje padesát milionů dolarů. Najednou zjišťuje, že nepotřebuje stipendium na vysokou, její bratr může splatit půjčky a její rodiče se třeba přestanou hádat. A ona se najednou stane oblíbenou. Ale stojí tahle zlatá klec vůbec za to?

Hodnocení: Veliké zklamání, za což jsem vlastně ráda, alespoň vím, že Kasie dokáže napsat špatnou knihu (i když moc nevěřím, že tohle psala opravdu ona). Nicméně dát do ruky osmnáctileté holky tolik peněz je prostě šílené a Maddie, která mi byla ze začátku fakt sympatická, se změnila na totální blbku, která si myslela, že si všechny koupí. Nejvíc mi asi vadil přístup jejích rodičů, kdy jí pořád opakovali, že jsou to její peníze, a ať si s nimi dělá, co chce, ale že by možná měla zajít za konzultantem. A tím to skončilo - rodiče dostali svůj milion a už se nestarali. Jakože... fakt?