Wrap up & TBR červenec

by - července 06, 2017

Asi nemusím říkat, že je mi docela trapně, že dávám dva stejné články za sebou, ale tak nějak jsem přes červen nezvládla napsat nic lepšího, tak se na mě prosím nezlobte, jo? Obecně byl červen dost na prd měsícem, protože jsem musela dohánět školní povinnosti (nepovedlo se mi to) a nakonec jsem ještě musela dopsat bakalářku (ta se mi snad povedla), takže jsem to nějak moc nestihla.Nicméně nezapomněla jsem na to společné čtení, ani na soutěž a vlastně ani na to, že tenhle blog existuje, takže se chystám ho trochu probrat, ale taky víte, jak já to s těmito věcmi mívám...

Ticho (Nora Gray, #3) Finale (Hush, Hush, #4)
Ticho (Zavržený #3), Becca Fitzpatrick | recenze | 4 hvězdičky
Finále (Zavržený #4), Becca Fitzpatrick | recenze | 3 hvězdičky
Zavrženého mohu oficiálně označit na moji první maratonovanou sérií, protože jsem ho přečetla celého bez zásahu nějaké další knihy. Co si budeme povídat, pořád mám neuvěřitelnou slabost pro Patche. Na druhou stranu mi ale ten třetí díl nepřišel tak šílený, tudíž trochu zlepšení od prvního čtení. A vlastně u toho posledního jsem se rozhodla přidat jednu hvězdičku k dobu, původně jsem totiž asi nedokázala plně ocenit Danteho. 
Vampýrská akademie (Vampýrská akademie, #1) Mrazivý polibek (Vampýrská akademie, #2) Stínem políbená (Vampýrská akademie, #3)
Vampýrská akademie (Vampýrská Akademie #1), Richelle Mead | recenze | 5 hvězdiček
Mrazivý polibek (Vampýrská Akademie #2), Richelle Mead | recenze | 4 hvězdičky
Stínem políbená (Vampýrská Akademie #3), Richelle Mead | recenze | 4 hvězdičky
Tak asi takhle. Vampýrská akademie byla dalším kolem mého rereadingového maratonu, který uskutečňuji zhruba od začátku května. VA jsem četla poměrně dávno a bylo pro mě dost překvapením, že jsem toho docela dost zapomněla. Každopádně pořád se mi to líbí fakt dost, i když si na tuhle puberťáckou jízdu přijdu pořád docela stará a ten překlad mi občas taky nepřišel kdo ví jak úžasný. Nicméně pořád je Rose fakt super postava a i když jsem nikdy neměla slabost pro Dimitrie, uculovala jsem se v jednom kuse. Jo a když se tam objevil Adrian, získalo to úplně jiné grády.

 Rekviem za Pluto Krvavý slib (Vampýrská akademie, #4)

Rekviem za Pluto, Adam Chromý
Tentokrát vynecháme Americké bohy a Croak, protože k nim už opravdu nemám co říct. Přesuneme se tedy k české knize Rekviem na Pluto, kterou jsem začala číst dneska dopoledne. Abych pravdu řekla, českou literaturu obecně moc nečtu a zároveň ani nečtu moc knih od mužských autorů, takže tohle je taková zajímavá kombinace. Zatím ale musím říct, že se mi to fakt líbí, i když jsem z počátku měla trochu pocit, že se do toho nezačtu. 

Krvavý slib (Vampýrská akademie #4), Richelle Mead
Chtěla jsem se na to po třetím díle vykašlat, ale pak jsem si vzpomněla, že vůbec netuším, co se dělo na konci, takže jsem se rozhodla, že to hecnu a dám celou sextalogii. Navíc jsem úplně zapomněla, že je tam postava Sydney! Chápete? Jak se to mohlo stát? 

Dneska nemám nic moc konkrétního, takže se TBR trochu rozepíšu. Doma mám teď Paní půlnoci, která má naprosto boží zpracování, ale trochu váhám, jestli si před tím nemám dočíst všechny ostatní knihy z univerza Lovců stínů, protože se tak nějak stalo, že jsem nečetla zatím ani jednu tuhle sérii. Ups. Pak má ještě Caraval, který se bude společně číst v rámci Humbooku už od příštího pondělí, což je také docela lákavá představa. Pak mám taky na hromádce další české autory - Únavu materiálu, Jezero a Cobainovy žáky, ale zase se nechci přesytit těmi českými knihami, abych se tím neotrávila. No a nakonec bych ráda pokračovala v rereadingu VA. A také jsem dlouho nečetla nic v angličtině, takže to bych se také ráda po něčem podívala.

Mohla bych se tu také rozepsat o svých plánech na léto, co sem chci dávat a co ne, ale znáte, jak já to mám. Už před nějakou dobou jsem psala, že bych blog chtěla obohatit o herní tematiku, do čehož se opravdu chystám, jen si nejsem úplně jistá, jestli to bude mít ten správný ohlas (nebo vůbec nějaký). Pak bych se ráda vrátila i trochu k filmům, jenom si nejsem jistá, jak to chci pojmout. No a nakonec chci přispívat zase nějakými recenzemi, ale teď to bylo trochu těžší, když čtu vše znovu. Takže co se týče blogu obecně, asi se všichni budeme muset nechat překvapit. :)

You May Also Like

0 komentářů