Wrap up & TBR červen

by - června 01, 2017

V květnu se mi kupodivu dařilo. Osobně to dávám za vinu tomu, že toho mám prostě hrozně moc do školy, a tak se potřebuju nějak odreagovat - jinak si to nedovedu vysvětlit. Jistou motivací je pro mě i to, že potřebuju načíst pár věcí k bakalářce, ale přesto drtivě převládla literatura, kterou četla jen tak pro zábavu. Ale abych se nepřeceňovala a ani moc nevytahovala - jsou tam i dvě básnické sbírky, což jsou pro mě opravdu jednohubky, a dvě nekončené knížky od minulého roku (nebo od roku ještě před tím?). 
Love & Misadventure Whiskey Words  a Shovel II Always and Forever, Lara Jean (To All the Boys I've Loved Before, #3) Nowhere But Here (Thunder Road, #1)
Love & Misadventures, Lang Leav | recenze | 3 hvězdičky
Jako asi takhle. Mně ty básnický sbírky dají docela hodně, když je čtu. A některý básně mi přijdou vyloženě geniální. Ale ve skutečnosti si z nich zas tolik nepamatuju, a tak teď trochu plácám, aby tenhle odstavec byl delší než jen dva řádky. 

Whiskey, words & Showel II, R. H. Sin | recenze | 4 hvězdičky
Stejný případ jako o knihu výše. Co můžu s klidem soudit, tak se mi tohle líbilo víc než Love and Misadventures. Ale jako... proč to už úplně nevím. Jo a vlastně v recenzi na goodreads jsem psala, že je to nejlepší sbírka z těch, co jsem za poslední dobu přečetla. Takže si to taky přečtěte a pak mi řekněte, co na tom je tak bomba! Dík! 

Always and Forever Lara Jean (To All the Boys I've Loved Before #3), Jenny Han | recenze | 5 hvězdiček
A u Jenny Han vím přesně, o čem byla a co se mi na ní tak líbilo. Budu se asi tak po milionté opakovat, ale Jenny prostě hrozně žeru a tohle bylo tak úplně hrozně moc roztomilý a usměvavý, že si to v létě prostě musíte přečíst. A Peter tu byl hrozně, hrozně, hrozně sladkej a prostě... !!! Must-read. Nečekejte na překlad a prostě to přečtěte. Jediný, na co si můžu stěžovat, je to, že tam není ani jeden recept na Lařiny sušenky! 

Nowhere but Here (Thunder Road #1), Katie McGarry | recenze | 4 hvězdičky
Přijdu si, že jsem jak kolovrátek, ale řeknu to ještě jednou - už několikátý rok s Katie McGarry začínám léto a tohle není žádnou výjimkou. Třetí díl série Pushing the Limits mě moc nebral, a tak jsem sáhla po její druhé sérii, Thunder Road. Dočkala jsem se skvělého a svižného příběhu, skvělých postav a neobvyklého a zajímavého prostředí (i když jsem jí to ne vždy žrala a občas mi to přišlo trochu přitažený za vlasy). A Oz byl prostě k sežrání. 
Život, vesmír a vůbec (Stopařův průvodce Galaxií #3) Weird Things Customers Say in Bookshops  Zavržený (Nora Gray, #1) Crescendo (Hush, Hush, #2)
Život, vesmír a vůbec (Stopařův průvodce galaxií #3), Douglas Adams | recenze | 3 hvězdičky
Přiznávám, že je to trochu podvod, protože jsem třetího Průvodce měla rozečteného už od loňska, ale jednou se to přeci dočíst musí, no ne? Opět to byla fakt zajímavá jízda, Douglas Adams se toho prostě nebojí a jeho parodování sci-fi jako žánru je naprosto geniální. 

Weird Things Customers Say in Bookshop, Jen Campbell | recenze| 3 hvězdičky
Tak a tohle jsem měla rozečtený v řádu let, ale pořád mi to zavazelo ve čtečce, takže jsem to konečně doklepala. A jako jo, neurazí ani nenadchne. Prostě tak akorát na pobavení, ale nic extra nečekejte. 

Zavržený (Zavržený #1), Becca Fizpatrick | recenze | 5 hvězdiček
Crescendo (Zavržený #2), Becca Fitzpatrick | recenze | 4 hvězdičky
Z nějakého důvodu mám pro Zavrženého slabost a i když jsem měla trochu ideový rozpor s autorkou, její psaní mě fakt baví a Patch je prostě dokonalost sama. Rereading jsem plánovala už déle, ale nakonec jsem od toho odstoupila, nicméně jsem se nakonec trochu ztratila v událostech a jelikož zrovna Zavrženého potřebuju k bakalářce (čekejte článek!), tak jsem to hecla a čtu a čtu a čtu... A miluju to jako na poprvé, i když mi nějaký věci nedávají takový smysl jako bych chtěla. Nicméně jsou to takové detaily, že se jedná o nepozornost a nebo o chybu v překladu. Ale stejně mám pro Patche slabost. Hodně. 

 Croak (Croak, #1) Američtí bohové Ticho (Nora Gray, #3)
Croak (Croak #1), Gina Damico
Já vím, že to čtu fakt hrozně dlouho a zároveň nečtu. Jakože rozečtený to mám, ale dobrý měsíc jsem to neotevřela. Vlastně si asi už ani nepamatuju, kde jsem skončila, akorát vím, že to mám na goodreads blbě a že jsem svůj progress v telefonu ztratila, protože jsem si hodila telefon do továrního nastavení. No... ale jako jednou to přečtu, fakt. A stejně to doporučuju. 

Američtí bohové, Neil Gaiman
Vlastně bych sem mohla překopírovat to, co jsem psala u Croaku. Ale budu chtít být originální, takže vlastně radši řeknu, že tohle fakt chci a chci a chci dočíst, protože chci koukat na seriál s Lincolnem Ricky Whittlem. Takže jo! Do konce prázdnin to bude zařazený v read. Vážně!

Ticho (Zavržený #3), Becca Fitzpatrick
Můj Patch-maraton, který mě kupodivu dost baví. Nicméně si pamatuju, že mě Ticho fakt naštvalo a celkově už u toho teď trochu nadávám a to jsem tak ve čtvrtině. Nicméně mám pro Patche ještě pořád dost slabost, takže to vydržím a zhltnu i ten poslední díl.

Finále (Nora Gray, #4)
Finále (Zavržený #4), Becca Fitzpatrick
Abych navázala tam, kde jsem předtím skončila, Finále je jasný to-read a Zavržený bude moje oficiálně první maratonovaná série, kterou jsem přečetla bez přerušení. Fakt, já to zvládnu!

Byla bych moc ráda, kdyby se mi v červnu dařilo číst alespoň z poloviny jako v květnu, ale zatím si tím vůbec nejsem jistá. Mám před sebou ještě jednu důležitou školní povinnost a zároveň musím doklepat bakalářku, abych ji mohla na června odevzdat, takže držte palce! 

PS: Buď někdy po půlce června nebo začátkem července čekejte jeden re-readingový projekt! (Možná bude i soutěž. A třeba přijde i kouzelník.)

You May Also Like

7 komentářů

  1. Mě bohužel Zavržený nijak zvlášt nechytl. Vlastně jsem ještě nenarazila na andělskou sérii, ze které bych si vyloženě sedla na zadek. Finále jsem ještě nečetla, musím pořídit.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkusila jsi už například Pád Andělů od Susan Ee? Je to trilogie o andělech pojatá z úplně jiného soudku. Můžu jen doporučit!

      Vymazat
    2. @Charmedka: Já mám hroznou slabost pro Patche, takže i když tam vidím spoustu nedostatků, stejně to zbožňuju. :D

      Jinak na Susan Ee se chystám už dlouho, dlouho, dlouho, ale furt se k tomu ne a ne dostat. Tak třeba někdy. :)

      Vymazat
  2. Ja som teda Amerických bohov nečítala, ale seriál je vážne skvelý, ten ma moc baví :3
    A tie dve knihy poézie vyzerajú dobre, už sú v to-read :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem asi na 15% a furt se k tomu nějak nemůžu dokopat, ale věřím, že to bude prostě bomba. :D

      Vymazat
  3. Lara Jean je boží, četla jsem ji hned v den vydání a už aby byla další kniha od Jenny Han :D Od Fitzpatrick jsem zatím nic nečetla, ale celou tuhle sérii mám ve čtečce - jen se bojím, že jsem ní už vyrostla... Padlé anděly jsem četla tak ve dvanácti :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Nemůžu se dočkat nové Jenny. :D
      Hele určitě tomu dej šanci! Já jsem Fitzpatrick četla poprvé někdy v patnácti tuším a teď, o 7 let později (fuj, jsem stará :D) jsem z toho pořád stejně na větvi. Možná jsem dokonce ochotná trochu víc přivřít oči před nedokonalostmi :D Takže já bych to toho rozhodně šla! A Patch je k sežrání! (Hlavně v jedničce teda :D)

      Vymazat