pondělí 6. června 2011

Top Týždňa 4 (Knihy z doporučení)



Toto meme pořádá Luu. Meme se zveřejňuje každé pondělí a bude to vždy seznam (obsahující 10 bodů) na dané téma.

Tak tohle téma je vytvoření přímo pro mě. :) Díky recenzím a kamarádům jsem objevila spoustu úžasných knih - a především sérií. Není to řazené podle žádného systému, je to prostě tak, jak mi to přišlo na mysl. :)

# Zavržený
Autor: Becca Fitzpatrick
Jelikož dělám autora na jedné fanpage, jednou jsem si ve fóru přečetla o této knize a šíleně mě oslovila a to hlavně po tom, co jsem si ji našla na netu a viděla tu úžasnou obálku s padajícím Patchem. Ani obsah mě nezklamal. :)
    
# Napořád
Autor: Alyson Noël
Bylo to v mém Hostitelském období, když jsem tu knihu šíleně žrala a kamarádka se bála, abych ji nezačala číst potřetí, když už jsem si neměla co přečíst. První knihu mám doma, ale ještě jsem ji nezačala číst. A i když nejsou ohlasy zrovna nejlepší, nějak to snad půjde.
     
# Matched
Autor: Ally Condie
Na tuto sérii jsem narazila až po tom, co jsem se objevila v knižním-blogovém světě. Zatím jsem se zasekla někde ve třetině, protože nemám tolik času, abych mohla číst anglicky a když se mi ten čas někdy objeví, nemám na to zase náladu. Věřím ale, že se k tomu dostanu o prázdninách.
 
# Nástroje smrti
Autor: Cassandra Clare
Série na kterou všichni pějí chválu a opravdu k tomu mají důvod! Zatím jsem dočetla všechny díly, které byly přeložené do češtiny a nemohu ji vynachválit a doporučuju kudy chodím. Opět jsem na ni přišla na několika blogách. 
# Memento
Autor: Radek John
Knihu mi doporučila stejná kamarádka jako sérii Napořád, ale ne kvůli tomu, že jsem neměla co číst, nýbrž kvůli tomu, že jsem potřebovala něco českého a zajímavého kvůli povinné četbě.
# Vlci z Mercy Falls
Autor: Maggie Stiefvater
Četla jsem hrozně moc recenzí a docela se mi to zalíbilo, akorát... jen podle těch recenzí
vlci z mercy falls
# Vampýrská akademie
Autor: Richelle Mead
Všichni na ni pěli takovou slávu, že jsem ji nemohla nechat bez povšimnutí! Kdo by také odolal Dimkovi, že? 
     
# Škola noci
Autor: P. C.& K. Cast
Když jsme se spolužačkou zjistili, že čteme stejné knížky, doporučila mi Školu noci. Od začátku roku se mě ptá, kdy ji konečně začnu číst a já nikdy nemám lepší odpověď, než jí říct, že se na to chystám. :D (Obálky sem dávat nebudu, protože by jich bylo jaksi moc. :))

# Twilight sága
Autor: Stephenie Meyer
Kamarádka měla 'upíří období' a četla téměř všechny knihy o upírech, které našla v knihovně. Když už nevěděla co číst, dokopala jsem ji k tomu, aby začala číst Twilight. Když to četla, začala do mě neskutečně často hučet, abych si to také konečně přečetla - a já to udělala. :) 
# Hunger games
Autor: Suzanne Collins
Série, ke které snad ani nic moc nemusím dodávat, protože téměř každý ví, o čem to je. Ani nevím, jak jsem se o ní dozvěděla. :)
# Odstíny života
Autor: Lucy Adams
A nakonec kniha na kterou jsem v době jejího nadcházejícího vydání narazila snad všude. Ani se nedivím, podle toho, co je napsané uvnitř. :)

1 komentář:

  1. Mě se stává málokdy, že by mi knihu doporučil někdo jiný kromě mých milovaných bloggerek.. ale to ani nepotřebuju, protože je jich od vás tolik, že nevím, co číst dřív! :D Ale když už mi někdo mimo něco doporučí, tak to většinou stojí za to, protože je to od člověka, který moc nečte a přesto se mu to líbilo. :)
    Z blogů jsem se dozvěděla o Zavrženém (kterého jsem četla prvního a druhého mám v knihovně zamluveného) a o Hunger games, které mi předevčírem přišly jako recenzní výtisk a já se nemůžu dočkat, až dočtu My děti ze stanice Zoo a vrhnu se na to! :) Jinak jsem hrozně zvědavá na Nástroje smrti. Takže buď ráda, mě jsi to rozhodně doporučila a já si to hodlám přečíst!:)

    OdpovědětVymazat