Mesačná chvastačka - Květen

by - června 01, 2011



Pořádá Judit!
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc začali vlastnit. 
Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - reading copies

1. Pokoušená, Škola noci #6 - P. C. & K. Cast
2. Odstíny života - Lucy Adams (recenze)

Věřte tomu nebo ne, mám doma už šest dílů školy noci a zatím jsem nepřečetla ani jeden díl, ano, jsem barbar! Prostě to nějak nestíhám a nechci se pouštět do rozsáhlejší série, než dočtu to kvantum knih, které mám ještě doma. Odstíny života jsem si koupit prostě musela, po všech těch dobrých recenzích, které jsem četla a také díky té dokonalé obálce. Nesmím také opomenout to, že je to od ČESKÉ autorky. Oba tituly byly dárkem k mým narozeninám. 
Jako dárek k narozeninám jsem ještě dostala ještě jednu úžasnou univerzální knihu Jinke Hanlin! Musím říct, že mi vyhovuje naprosto neskutečně! Hlavně to, že se neváže k žádné společnosti, takže tam knihy můžu přidávat bez konvertace.

Jedinou zakoupenou knihou - která se sem opět nepočítá - je učebnice -> Fyzika - Kmitání. :/

You May Also Like

2 komentářů

  1. Jéé ty máš stejnou čtečku :)) Já ji vlastním od Vánoc a jsem naprosto spokojená, všechny formáty zvládá s přehledem, přeji příjemné užívání! :))

    OdpovědětVymazat