Animovaný útok

by - května 30, 2011

Už jsem se zmínila, že strašně ráda sleduju filmové a knižní trailery? Ne? Tak teď už to víte. Náhodou jsem teď zajela na IMDb a hned na mě vykouklo několik animovaných filmů, které mě tak trochu zaujaly. Nejsou to jen filmové novinky, ale i filmy, které vyšly z kin.

Možná si právě teď říkáte, proč zrovna animované filmy, ale já je prostě zbožňuju! Není nic lepšího, než si jednoho líného dne lehnout k televizi a pustit si nějakou takovou animovanou blbost. 

Vzpomínáte si na stepujícího tučňáka? Pro letošní rok se chystá 3D zpracování dalšího dílu se zcela originálním názvem Happy Feet 2. Hlavního tučňáka Mumbleho namluvil Elijah Wood, zpívající hlas Glorii propůjčila Pink a v animáku budeme moci slyšet i Brada Pitta nebo Matta Damona.
Další jsou naši modří kamarádi Šmoulové, kteří se náhodou ocitnou v našem světě. Není to úplně animovaný film, ale hlavní aktéři jsou animovaní až moc. Kromě Šmoulů ve filmu hraje Neil Patrick Harris, Jayma Myas a Gargamela si zahrál Hank Azaria. Šmoulinku v originále namluvila Katy Perry
Jako další si můžeme připomenout našeho přitloustlého pandího bojovníka ve filmu Kung Fu Panda 2. Pandu - jak jenom se jmenuje v čj? - namluvil v originále Jack Black. Tygřici propůjčila hlas Angelina Jolie a opičákovi Jackie Chan. Za známých jsem je ve filmu slyšet ještě Gary Oldman, Lucy Liu či Dustin Hoffman
 
Na českých filmových plátnech jsem letos mohli zhlédnout i snímek Méďa Béďa, kterého v originále namluvil Dan Aykroyd a jeho přítele Boo Boa namluvil Justin Timberlake. Ve filmu si také zahráli Anna Faris nebo Tom Cavanagh.

Dalším dobře hodnoceným animákem je Rango, kde chameleona v havajské košili namluvil Johny Depp. Ranga zpracoval stejný režisér -Gore Verbinki - jako Piráty z Karibiku či horor Kruh. 
Z dílny filmařů, kteří mají na svědomí animáky Doba ledová, přišel další film s názvem Rio. Papouška Blu namluvil Jesse Eisenberg.
Svého pokračovaní se dočkají i Auta - s originálním názvem Cars 2. Ve filmu můžeme slyšei Owena Wilsona, který namluvil Bleska - nebo jak se to auto sakra jmenuje. 
Také nemůžu zapomenout na velikonočního zajíčka z animáku  Hop. E.Bho (Easter Bunny) namluvil Russell Brand  - myslete si co chcete, ale já ho ,díky jeho roli ve filmu Pohádky na dobrou noc, miluju - a další hlavní roli ztvárnil James Marsden
Na filmových plátnech - alespoň těch amerických - můžeme vidět ještě partu The Muppets
A aby toho nebylo málo, chystá se další pokračování Doby ledové s anglickým názvem Ice Age: Continental Drift
Jestli jsem vás tímto článkem neunudila k smrti, jsem lepší, než jsem si myslela. :D Jestli ale ano, máte smůlu, protože mám v úmyslu v takových článcích pokračovat - ale slibuju, že se zaměřím na nějaké jiné filmy, toto už je okoukané. ;) 

Edit: Kath mi ještě dala tip (za což jí děkuju :)) na film Puss in boots - příběh o Kocourovi v botách ze Shreka.  Asi nebude novinkou, že mu hlas propůjčil Antonio Banderas. :) Ve filmu ještě budeme moct slyšet Salmu Hayek.


You May Also Like

2 komentářů

  1. Já se tedy nejvíce těším na Puss in boots (shrekový kocour v botách), kterého tu nemáš, trailer vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, o tom jsem ještě neslyšela... :)

    OdpovědětVymazat