HUMBOOK festival 2019: přípravy začínají

by - dubna 02, 2019

Pokud se pohybujete v knihosféře, sledujete blogy a především instagram, určitě jste postřehli jednu věc: přípravy na HUMBOOK začínají. Leotšní ročník je ještě v plenkách, ale je jen otázkou času, kdy začne získávat jasnější obrysy a začne se formovat do akce, kterou tolik lidí miluje. 

CO TO TEN HUMBOOK JE?
Humbook je knižní festival, který je primárně zaměřený na young adult literaturu. Je to především místo, kde se mohou střetnout čtenáři stejného žánru a zájmu. Vybočení z realného světa a ponoření se do prostoru, kde odpadají každodenní povinnosti a pro jeden den se každý může zajímat pouze o to, co miluje - tedy o knihy. 

Střetnete se zde s českými i zahničními autory. Zjistíte, že blogeři, vlogeři a instagrameři nejsou jen jedničky a nuly na vašich telefonech a počítačích, ale že za všechnou tou prací stojí reální (a v 99,99% moc milí a kamarádští) lidé. A taky uvidíte, že knižní redaktoři a lidé z knižního průmyslu nesedí jen někde ve sklepě, kde mají při světle svíček nos ponořený ve stránkách knih, ale jsou to sympatiční a sociální lidé, kteří se nebojí denního světla. Kromě toho nabízí humbook bohatý doprovodný program, workshopy a spoustu další zábavy. A určitě tam bude i jídlo! 

JAKOU V NĚM HRAJI ROLI?
Ačkoli jsem z různých osobních či pracovních důvodů nebyla na ani jenom ročníku, dostalo se mi neuvěřitelné příležitosti a byla jsem vybrána jako jedna z letošních ambasadorek. To znamená, že kromě oficiálních stránek a dalších 24 děvčat, budete moct nejnovejší informace o festivalovém dění vstřebávat i ode mě. 

Nejvíce novinek budete moct nasát na mém instagramu @kacennnkaslibrary. Další platformou je facebooková stránka blogu a právě to místo, které teď čtete. Zároveň se nikdy nebojte kontaktovat přímo mě, ať už do directu na instagramu, facebooku anebo klidně použijte i tu staromódní metodu, kterou je e-mail (adresy jsou vpravo od vašeho směru pohledu). Nabídla bych vám i pevnou linku, ale to už je asi moc retro i na mě. 😀

CO MUSÍTE VĚDĚT, POKUD TAM CHCETE JÍT? 
Kdy, kde, jak a proč? Jooo, to zatím neví nikdo. Ale postupně vám to tu budu hezky vypisovat, takže vám vůbec nic neuteče! Pro začátek můžete stalkovat facebook Humbooku, jejich oficiální stránky a taky instagamový profil.  Myslím tedy, že nemusíte mít obavy, že by vám cokoli uteklo! :)

Nakonec mám pro vás jednu důležitou otázku - nebo ono těch otázek vlastně bude trochu víc. Byli jste někdy na Humbooku? Jak se vám tam líbilo? Co byste zlepšili, změnili nebo úplně vynechali? Co vám tam chybělo a co přebývalo? A nakonec... jaké autory byste tam rádi viděli? Jakého programu byste se chtěli zúčastnit... Vlastně bych vás chtěla poprosit, abyste mi napsali jakoukoli myšlenku, kterou máte s Humbookem, ať už minulým či budoucím, spojenou. 😊

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj! :D
    Já ti nejprve šíleně gratuluji k ambasadorství! Tvůj blog patří k mým nejoblíbenějším, sleduji ho pravidelně, a vždy u tebe najdu inspiraci na novou várku knih v angličtině, které si prostě nemůžu nechat ujít! :D
    Jsem i za tebe hrozně ráda, že tě vybrali a neskutečně moc ti to přeji! ♥
    Já jsem byla ambasadorkou HumbookFestu pro minulý ročník a neskutečně moc jsem si to užila. :D I my jsme ze začátku neměli žádné informace, co se týká kdy a kde bude letošní ročník, ale neboj se, ono to přijde!
    Určitě tě plánuji stalkerovat všude, kde to půjde! :D
    Doufám, že třeba na sebe narazím na Světě knihy na HumbookStage, nebo někde tam, pokud se tam chystáš. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuju, hlavně za podporu! <3 :)
      Na HumbookStage se určitě objevím! :)

      Vymazat