WRAP UP srpen-říjen

by - listopadu 11, 2018

Už je to hodně dávno, co jsem něco přidala na blog. Nebudu se dělat lepší a říkat, že jsem neměla čas - protože co si budeme, semestr začal teprve před měsícem a mezitím toho času bylo tak akorát. Prostě jsem do toho neměla chuť. Začala jsem víc hrát na playstationu, víc koukat na seriály a víc chodit ven. Nebudu tu ani říkat, že se teď polepším - protože vím, že to málokdy dodržím. Ale posnažím se. Možná. 

WRAP UP
Starcrossed (Starcrossed, #1) Two-Way Street Eliza and Her Monsters To All the Boys I've Loved Before (To All the Boys I've Loved Before, #1) P.S. I Still Love You (To All the Boys I've Loved Before, #2)
Starcrossed (Starcrossed #1), Josephine Angelini | recenze | 2 hvězdičky
Two-Way Street, Lauren Barnholdt | recenze | 4 hvězdičky
Eliza and Her Monsters, Francesca Zappia | recenze | 5 hvězdiček
To All the Boys I've Loved Before (To All the Boys I've Loved Before #1), Jenny Han | recenze | 5 hvězdiček
P. S. I Still Love You (To All the Boys I've Loved Before #2), Jenny Han | recenze | 5 hvězdiček

Starcrossed byla úplně první kniha v angličtině, která se mi dostala do ruky. Bohužel zůstala nedočtená, tedy až do začátku letošního srpna. Popravdě jsem jejím nedočtním o moc nepřišla. Zdálo se mi to jako přepis Twilight do řecké mytologie, nic moc se tam nedělo a Helen byla na zabití. Two-Way Street byla taktéž dlouho odkládanou knihou. Nakonec se mi ji podařilo zvládnout za jeden den a byla jsem z ní poměrně nadšená. Na druhou stranu jsem si po pár dnech ani pořádně nemohla vybavit, jak skončila. Nicméně jako oddychovku doporučuji. Eliza and Her Monsters je ale oproti tomu jedna z vůbec nejlepších knih, které jsem letos četla. A neuvěřitelně moc mě bavila a v době čtení mi dala opravdu hodně. Za mě doporučuji všemi deseti. Jako další v řadě následoval re-reading série Všem klukům, které jsem milovala, především v návaznosti na film od Netflixu, který je absolutně boží. A série se pořád libila víc, než jsem ochotná veřejně přiznat. 

Always and Forever, Lara Jean (To All the Boys I've Loved Before, #3) Perfect Chemistry (Perfect Chemistry, #1) Spálená mrazem (Mercedes Thompson, #7) Partials (Partials Sequence, #1) Shut Out
Always and Forever, Lara Jean (To All the Boys I've Loved Before #3), Jenny Han | recenze | 5 hvězdiček
Perfect Chemistry (Perfect Chemistry #1), Simone Elkeles | recenze | 3 hvězdičky
Spálená mrazem (Mercedes Thompson #7), Patricia Briggs | recenze | 4 hvězdičky
Partials (Partials #1), Dan Wells | recenze | 4 hvězdičky
Shut Out, Kody Keplinger | recenze | 3 hvězdčiky

Perfect Chemistry vyšlo před deseti lety, takže se může řadit mezi contemporpary babičky. V mém věku a po počtu přečtených contemporary mě ale už moc nedostalo, na druhou stranu chápu, v čem to bylo ve své době převratné. Ale stále doporučuji, protože to bylo svižné, dostatečně romantické, uvěřitelné a... Alexe bude milovat. S dohánením restů jsem se pustila i do Spálené mrazem, kterou jsem poprvé rozečetla před maturitou (takže před 4 lety) a nikdy nedočela. Hodila jsem si ji celou znovu a připomněla si, proč bych měla číst víc urban fantasy a Patricie Briggs. Ale zatím jsem s tím nic neudělala. Další re-reading bylo Partials. Byla jsem méně nadšená než poprvé, ale pouštěla jsem se do ní hlavně kvůli tomu, že jsem chtěla dočíst celou sérii. A k tomu jsem se taky ještě nedostala. Nakonec je tu Kody Keplinger a Shut out, což se sice nedá srovnávat s The Duff, ale pořád dost dobrý. Kdybych ji četla tak před pěti lety, rozhodně by mi mohla dát hodně. Přesto bylo osvěžující číst o dívkách, které otevřeně mluví o svém sexualitě a dokáží se shodnout na tom, že ačkoli se na ni každá dívá úplně jinak, žádná není divná. A že někteří kluci jsou prostě kreténi. 

Takhle vypadlo moje čtení během posledního čtvrt roku. Co zajímavého jste přečetli vy? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak z tvého výběru jsem nečetla zatím ani jednu knihu, ale snad na půlku z nich se chystám :) Na Elizu a její monstra, Všem klukům které jsem milovala a na Partials :) Tak pěkné čtení i ted na podzim přeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem četla jen knihu Všem klukům, které jsem milovala, ale zaujala mě i kniha Shut out a Partials. :)

    OdpovědětVymazat