Wrap Up & TBR srpen

by - srpna 07, 2018

V červeci jsem přečetla celkem šest knih, i když jich mohlo být mnohem víc. Většinu měsíce jsem byla nemocná, takže jsem sice čas trávila čtením, ale ještě více času jsem strávila sledováním Gossip Girl (kterou jsem do téhle doby pořádně neviděla a zatím převládá nadšení). Do ruky se mi dostaly spíše průměrné knihy, ale i nějaká příjemná překvapení. A opět převládaly contemporary. 

WRAP UP
Nespoutaná (Nadpozemská, #3) OÅ¡kliví (OÅ¡kliví, #1) Alex, Approximately
Nespoutaná (Nespoutaná #3), Cynthia Hand | recenze | 3 hvězdičky
Oškliví (Oškliví #1), Scott Westerfeld | recenze | 4 hvězdičky
Alex, Approximately, Jenn Bennett | recenze | 3 hvězdičky

V červenci se mi konečně podařilo dočíst sérii Nadpozemská. Bylo to ok, nic světoborného a rozhodně by se mi to víc líbilo tak před pěti lety. Ale byla to docela fajn oddychovka. Pak jsem se pustila do dlouho odkládaného Westerfelda, který naopak byl docela dobré překvapení. Bohužel mi zatím ale bychí nějaký vytší impuls, který by mě nutil v sérii pokračovat. Nakonec jsem objevila autorku Jenn Bennett, od které jsem si střihla hned všechny tři knihy v řadě. První bylo Alex, Approximately, na kterou jsem si už dlouho brousila zuby hlavně kvůli obálce. Čtení bylo fajn, ale čekala jsem něco trochu jiného. 

Starry Eyes, Jenn Bennett | recenze | 4 hvězdičky
The Beginning of After, Jennifer Castle | recenze | 3 hvězdičky
The Anatomical Shape of Heart, Jenn Bennett | recenze | 3 hvězdičky

Přestože od Jenn Bennett doporučuji všechny tři knihy, vede u mě Starry Eyes. Mělo úžasné hrdiny, příběh i styl vyprávění. Navíc na léto je to prostě jasná volba. Pak jsem taky konečně dočetla The Beginning of After, které jsem měla rozečtené už několi měsíců. Příběh mě nenadchl, ale byl skvěle vyprávěný. A nakonec tu je ještě The Anatomicacel Shape of Heart (které vyšlo i pod názvem Night Owl), které se mi od již zmiňované Jenn Bennett líbilo asi nejméně, přestože mělo řadu kladů.

PRÁVĚ ČTU
Starcrossed (Starcrossed, #1)
Starcrossed (Starcrosse #1), Josephine Angelini

Starcrossed byla úplně první kniha v angličtině, která se mi dostala do ruky. Nikdy jsem ji ale nedočetla a mezitím stihla vyjít u CooBoo pod názvem Proroctví. Po asi sedmi letech jsem se odhodlala do knihy znovu pustit a už se blížím ke konci. Upřímně to asi bude první i poslední díl, který čtu, protože mě to nijak extra nechytlo a až moc v knize vidím Twilight. 

TBR
Stopařův průvodce Galaxií (Stopařův průvodce Galaxií #1) Krajina plná stínů (Mediátor, #1)
Stopařova průvodce jsem sice už četla, ale potřebuji si dát rereading, abych věděla, jestli o něm chci psát diplomku. A pak taky... Pamatujete Meg Cabot? Její série Mediátor byla slavná ještě než přišlo Twilight (vyšla v originále roku 2000 a u nás 2004) a navíc ještě před tím, než jsem začala pořádně číst. Poslední dobou si pohrávám s myšlenkou, že bych se do ní mohla pustit.

A jak Vám šlo čtení minulý měsíc? A co právě teď čtete? 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Žádnou z výše zmíněných knih neznám, ale na jednu či dvě se podívám, jelikož mne zaujaly :). Právě čtu Malý život a Dlouhou cestu na malou, rozzlobenou planetu. V červenci jsem přečetla pouze dvě knihy, protože nebyl čas.. Snad srpen bude o trochu lepší :)

    OdpovědětVymazat