Blogger Tag

by - června 16, 2014

Nakonec se tenhle TAG nevyhnul ani mně a byla jsem nominovaná Anette a Lucindou.

Pravidla: 
  • Povězte o sobě 10 věcí.
  • Odpověz na deset otázek blogera, který tě nominoval.
  • Nominujte pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
  • Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat.
  • Informuj blogery, které jsi nominoval/a.
10 faktů o mně:
  1. Je mi 19, jsem z Prahy, letos jsem odmaturovala na gymplu a pak dostala od všech okolo zákaz podávat si přihlášku na vysokou mimo Prahu. Tudíž se od září stanu studentem na Fakultě Humanitních studií na UK v... Praze.  
  2. V různých formách bloguji už od 12 let. Začalo to deníčky a pokračovalo grafikou, až jsem se po dvouroční pauze dostala ke knižnímu blogování. Které mi vydrželo už tři roky.
  3. Stále si s kamarádkou kupujeme Happy Meal - kvůli hračkám, pochopitelně. 
  4. Jediný seriál, na který jsem schopná koukat, je Supernatural. A to navíc vždycky zhruba tři díly za půl roku. I když se nudím, prostě mě nikdy nenapadne si něco pustit. 
  5. Nemám ráda chatování na facebooku a chybí mi ICQ a klasické esemeskování. Nevím proč, ale chat na facebooku mi přijde strašně neosobní. 
  6. Všude chodím pozdě.
  7. V blogosféře mám raději články než videa. Zaprvé proto, že k článku nepotřebujete zvuk a můžete ho přečíst kdekoliv, i v davu lidí. A zadruhé - knihy jsou psané. Není tedy férovější o nich psát? (Divná filozofie, já vím)
  8. Nejím rajčata. Jediná rajčatová věc, co pozřu, je kečup. Ale to asi proto, že to v podstatě rajčata ani nejsou.
  9. Miluju spánek. Jsem schopná celý den proležet v posteli, a když to nejde, tak na protest alespoň chodím celý den v pyžamu. Proč se převlékat, když v té posteli stejně zase skončím?
  10. Umím složit Rubikovu kostku. 
Otázky od Anette
1. Když si vzpomeneš na svoji oblíbenou knížku, která písnička tě napadne?
Různé knihy si spojuju s různými písničkami - a často i kvůli tomu, že se objevily v soundtracku. Problémem ale je, že nevím, jaká je moje oblíbená kniha. Například třeba Hostitele si spojuju s Imagine Dragons (Radioactive), Pod nekonečnou oblohou s Pierce the Veil (Props and Mayhem). Divergenci s Zedd (Find you)... A tak dále a tak dále...  
2. Která knížka v tvojí knihovničce má podle tebe tu nejhezčí obálku a která naopak tu nejošklivější?
V knihovně mám spoustu knih s moc hezkými obálkami. Mezi ty nejhezčí ale patří série The Selection (která má vycházet u CooBoo a bude mít originální obálky) nebo Ink od Amandy Sun. Jako nejošklivější bych označila Napořád od Alyson Noël. 
3. Kdyby sis mohla změnit své jméno na jméno jakékoli knižní postavy, jaké jméno by to bylo a proč? 
Popravdě, vůbec netuším. Asi zvolím diplomatickou odpověď a svoje jméno bych si akorát přehodila do cizího jazyka - Katie. A dejme tomu, že třeba z knihy Ink. 
4. Jak je to s tebou a anglickými knížkami?
Přestože většina toho, co přečtu, je v češtině, vůbec se anglickým knihám nevyhýbám. Čtu je ráda a dokonce mě to někdy baví víc než čtení v češtině. Asi proto, že se musí mozek namáhat o malinko víc.
5. Kdybys měla šanci stát se kteroukoli nadpřirozenou bytostí, která by to byla a proč?
Drakem. Asi protože je to originální. 
6. Čteš nebo se koukáš ráda na pohádky? Popřípadě která je tvoje oblíbená?
Miluju je! Už od mala ujíždím na Disneyovkách a mou nejoblíbenější je Mulan.
7. Kdyby sis na jediný den mohla vyměnit místo s jakoukoli knížní postavou, která by to byla a proč?
Pfff... Tohle je těžký otázka. Asi bych si to chtěla vyměnit s Mercy Thompsonovou - a to nejen kvůli Adamovi. Prostě se mi strašně líbí ten svět. I když je místy pěkně nebezpečný. 
8. Kolik času trávíš čtením knih?
Méně než by se mi líbilo. Ale snažím se každý den přečíst alespoň pár stránek.
9. Milostný trojúhelník nebo zakázaná láska?
Každé má něco do sebe. Záleží jen na autorovi, jestli to dokáže podat nějakou zajímavou formou. Příběhů na tohle téma jsou stovky, některé jsou lepší, některé horší. Záleží na tom, jak nám to podá autor a jestli to bude nebo nebude klišé.
10. Zkoušela jsi nebo už jsi napsala vlastní příběh/knížku?
Snažím se. Už spoustu let, nikomu to moc neříkám a rozhodně to nešířím. Ale pořád věřím, že jednou se mi to podaří dopsat a co já vím, třeba i vydat.

Otázky od Lucindy
1. Jaký je tvůj nejoblíbenější knižní pár? A proč?
Wanda a Ian z Hostitele. Asi proto, že jako jeden z mála se mi zdá opravdu upřímný. Bez ohledu na nějaké lidské přednosti a fyzickou krásu. 
2. Plánuješ, že si dáš re-reading nějaké knihy?
Rozhodně jsou knihy, které si chci přečíst znovu - například výše zmíněného Hostitele. Akorát si vždycky radši přečtu něco, co jsem nečetla, protože toho mám v knihovně mraky.
3. Máš čtečku knih? A jestli ne, chtěla bys?
Mám, Kinde.
4. Máš ráda knižní trailery?
Jak které. Pokud je to jenom několik obrázků a k nim dopsaný text, moc mě to nebere. Ale u některých je vidět, že si na tom dali záležet a ty se mi líbí hodně. Jenom mě občas mrzí, že toho prozrazují až moc, aby to bylo zajímavé.
5. Jaká kniha tě v poslední době rozbrečela?
Hvězdy nám nepřály! Vybrečela jsem toho krabici kapesníků a snad už nikdy tu knihu nechci vidět... Ale stejně byla úžasná.
6. Čteš anglické knihy?
Ano, čtu. 
7. Jaký žánr čteš nejraději a nejčastěji?
Z nejširšího hlediska čtu nejčastěji young adult. A pak už se to liší. Poslední dobou tíhnu ke contemporary, ale hodně čtu i fantasy nebo sci-fi. Vlastně je mi to trochu jedno, hlavně když je to zajímavé. 
8. Posloucháš při čtení hudbu?
Dřív jsem to měla ve zvyku, ale poslední dobou moc ne. Když je ticho, líp se ponořím do příběhu. 
9. Jiný koníček kromě knih?
Asi mě nenapadá nic, o čem by stálo mluvit. :D
10. Provozuješ nějaký sport?
Jen pasivně - to znamená, že jsem sportovní fanoušek. :)

Myslím, že už tu koluje tolik otázek a už to bylo na tolika různých blozích, že si každý dokáže najít otázky, které by ho zaujaly, proto mi přijde vymýšlet nějaké další. :)

You May Also Like

1 komentářů