Hrdinové, kteří mi ukradli srdce: Jules

by - srpna 10, 2012

Před nedávnou dobou jsem se rozhodla, že čas od času zveřejním článek, ve kterém budu pojednávat o nějaké knižní postavě, která si mě něčím získala. Každý článek asi pojmu trochu jinak, ale primárně se budu zaměřovat na to, proč si mě zrovna daná postava získala. A ne, nebudu to zaměřovat jen všechny ty neodolatelné mužské hrdiny, ale také na obyčejné vypravěčky, které nějak vybíhají ze zaběhnutého Mary Sueovského konceptu. A pro dnešní den to je: 
Jules Marchenoir
Jules je postavou z knihy Die For Me od Amy Plum (série Revenants), nikoli ale postavou hlavní. Přesto se mi ale jeví mnohem sympatičtěji než hlavní protagonista Vincent (a i k jeho jménu chovám víc sympatií). 

Jules je Francouz, pravý kamarád právě Vincenta, a tak trochu živel. Je to umělec, je vtipný a milý. Přestože je schopný držet malířský štětec, dokáže se skvěle ohánět i mečem, což je i jeho preferovaná zbraň. Ke konci se dokonce začínal zdát jako i spolehlivý kluk, který ví, kde a kdy je ho potřeba. A co je hlavní, když jsem se v knize něčemu smála, bylo to často kvůli nějaké jeho poznámce (nebo poznámce od Ambrose, ale to už je jiná písnička).

A jako sladkou tečku vám tu hodlám ještě napsat, jak ho sama Amy popisuje. Podle samotné autorky je 175 cm vysoký s oříškovýma očima a kučeravými, pískově hnědými vlasy. A divoce gestikuluje, když mluví. :) (A samotná Amy si ho představuje tak, jako na obrázku, kde není nikdo jiný než Pierre Boulanger.)

Tento příspěvek je také součástí meme pořádným Sue!

You May Also Like

3 komentářů

  1. Já mám také Julese raději než Vincenta a Amy vybrala skvělého "představitele". Teď mám hroznou chuť se začíst do druhého dílu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak mě pabavila tahle fotka, kteoru má Amy na stránkách. :) http://www.amyplumbooks.com/wp-content/uploads/2012/08/jules.jpg

      Vymazat
    2. Já už mám druhý díl ve čtečce, ale v dohlednu se do něj asi nepustím. :) Mimo to ten obrázek vážně pobavil. :D

      Vymazat