Filmová rychlo-recenze: Bez kalhot

by - července 13, 2012

Film, který se v originále jmenuje poněkud decentněji Magic Mike, je posledním dílem režiséra Stevena Soderbergha (Nákaza, Dannyho parťáci 2, 3), se skvělou reklamou, obsazením a poněkud nepřesnou synopsí.

Na film jsme se s kamarádkou rozhodly jít kvůli dvěma věcem: Chaning Tatum a Alex Pettyfer. Nedělám si srandu, opravdu to tak bylo. A vlastně... to bylo to jediné, co za to stálo.

Synopse slibovala striptérskou show, která tam sice byla v nejrůznějších formách, ale pro jisté povahy asi nepříliš skvělá, ale bylo tam i spoustu věcí okolo. Upřímně jsem čekala trochu lepší zápletku, protože takhle se šlo jen ode zdi ke zdi a pořád to nějak vázlo. Skvělým překvapením byl Matthew McConaughey, který hrál roli naprosto skvěle a dodával celému filmu na kouzlu. A ano, ničí herecký výkon nebyl špatný. Na Chaningovi bylo vidět, že s tím má jisté zkušenosti a zbytek... jo, sehráli ty role víc než dobře. A vlastně největší achillovou patou filmu byl konec, který byl příliš otevřený. A když říkám příliš, tak opravdu hodně, protože mi to přišlo, jako by režisérovi najednou došly peníze a on ten film musel ukončit. Takže buď to bylo naschvál, nebo se chystá pokračování. A i když bych se vážně nezlobila, nebyl by to dobrý tah.

Přesto jsem byla trochu zklamaná. Filmem se jenom tak proplouvá, striptérské show střídají klidnější, denní scény a režisér se co nejvíc snažil, aby zaujal i mužské publikum. Přesto jsem měla celý film na tváři přiblblý úsměv a děkovala bohu za to, že mě při tom skoro nikdo nevidí. Je to film, který potěší, pobavíte se u něj, ale bude vám ho stačit vidět jednou za čas. Není to film, ze kterého byste byli totálně odvaření, ale neurazí. Rozhodně ale nelituji peněz, co jsem do lístku investovala.
Tumblr_m6dhho5lcs1qfg9xxo1_500_large