Měsíční chvástačka - Duben

by - května 08, 2012



Pořádá Judit!
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc začali vlastnit. 
Zahrnuje knihy koupené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzování. Nezahrnuje knihy půjčené, kradené, učebnice a podobné zlo. :)
Koupené knihy

1. Žena v černém - Susan Hill
2. Léčba Ostrou břitvou (Dolní město #1) - Danie Polansky
3. Tak padne náš svět (Padlý svět #1) - Megan Crewe
4. Štvanice (Alfa a Omega #1) - Patricia Briggs

V tomto měsíci jsem se původně snažila šetřit víc, než jsem nakonec ušetřila. Shodou náhod to nebylo jen za knihy, ale všechny moje okolní výdaje bych teď raději vynechala. Ženu v černém, Tak padne náš svět i Štvanici jsem kupovala v buxu. Původně jsem si šla jen pro Štvanici, ale pak když jsem u hned u vchodu zahlédla Tak padne náš svět, musela jsem ho mít. Ta obálka je prostě dokonalá! Ženu v černém jsem si přibrala tak trochu ze setrvačnosti, protože mi zrovna přišla pod ruku a navíc byla zrovna ve slevě. Léčbu ostrou břitvou si nepamatuji, kde jsem ji kupovala, ale už jednou jsem po ní pokukovala, takže jsem se nakonec prostě rozhodla, že bude moje. Žádnou z knih jsem bohužel ještě nečetla, ale chystám se na to co nejdříve.

Asi jste si všimli, že je tu v posledních měsících vážně trochu mrtvo. Je to tím, že prostě není moc času. Poslední dobou je čím dál tím složitější zkombinovat školu se čtením, takže to spíš dopadá tak, že než abych četla nějakou knihu, tupě zírám do nějaké učebnice. S nedostatkem času také souvisí to, že se oteplilo a já trávím čím dál tím víc času s kamarády. Snažím se sice na blog vymezit určité množství času, ale komplikuje mu ti fakt, že páteční večery, které jsem většinou trávila právě psaním, v posledních týdnech (či snad měsících) trávím úplně někde jinde. 

Urputně se snažím tuhle "situaci" zlepšovat, ale stále se mi to nějak nedaří. Budu se ale snažit polepšit. :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. Super knížky! Štvanici bych taky chtěla ;) s tím časem se netrap. Teď, když je hezky a furt škola (ach jo), je to fakt těžký zkloubit.

    OdpovědětVymazat