Murtagh (The Favorite One #3

by - února 03, 2012


Toto páteční meme vymyslela Sue. Cílem meme je každý pátek si z knihy, kterou právě čteme, vybrat jednu postavu, kterou jste si oblíbili a napsali proč.
(Ödkaz dračích jezdců - Christopher Paolini)

Murtagh

Nejdřív se musím ospravedlnit, že jsem krátce za polovinou prvního dílu, takže asi nebudu moc objektivní v ohledu na další díly. Na druhou stranu, Murtagh se mi momentálně jeví asi takto.

Chytrý, dobrý bojovník. Odvážný, spolehlivý, v rámci možností moudrý. Vychytralý, mistr převleku. Dá se s ním lehce manipulovat. Dobrý lukostřelec atd.

No a abych byla upřímná. Někdy mám skoro až pocit, že zastiňuje Eragona. Protože zatraceně, Eragon je snad úplně blbej! No pardon, ale někdy se chová fakt... já nevím, prostě šíleně... Ale no, to je jedno.

Prostě mám pocit, že zrovna Murtagh má jistý potenciál na to, nějak víc se v knihách ukázat... Změnit se, něco udělat, něco pokazit.... Však vy víte... 

You May Also Like

0 komentářů