Čtení na zasněžené večery: Druhý adventní týden

by - prosince 08, 2011

Projekt který zrealizovaly VeEee a Sue. Cílem je si po čtyři adventní týdny zapisovat myšlenky, co vás napadly při čtení knih. 

  4. prosince - No, učebnice dějepisu je vlastně docela zajímavá. Jsou tam hezké obrázky... 
  5. prosince - Nedostala jsem se ke čtení. Vážně, málem jsem vypustila duši při laborce z fyziky. 
  6. prosince - Konečně jsem si zašla do knihovny pro povinnou četbu.
  7. prosince - Příběhy pana Broučka jsem ještě ani neotevřela. 
  8. prosince - Ke knize jsem se zatím nedostala, stala jsem ni ale zvláštní věc. Nejen, že jsem si šíleně narazila zadek, když jsem netrefila židli (kamarád mi ji odstrčil), ale jeden kluk mi ve škole hrál na kytaru! Mně, přímo mně.  
  9. prosince - Mám problém s internetem, respektive s počítačem. Jediné místo, odkud se dostanu na internet je škola a iPad, což zrovna není pro psaní článků ideální.
10. prosince - Problém stále přetrvává. Počítač je asi totálně v háji. Bezva. Jinak, dnes se snad dostanu ke čtení, docela se po Vzpouře už stýská.

You May Also Like

0 komentářů