Vánoční řetězovka #1

by - listopadu 27, 2011

1. Čo máš na Vianociach najradšej?
I když vždy nadávám, že s vánoční výzdobou přijdou už na konci října a televize se v tu dobu začne nezastavitelně plnit vánočními reklamami, na vánocích mám nejvíc ráda právě tu atmosféru. A taky tu pohodu, která nás vždy čeká po tom vánočním shonu, kdy v přeplněných obchodech sháníme dárky. A klidně bych mohla říct, že i to, jak se sejde celá naše rodina, ale tady je detail. My se scházíme po celý rok...

2. Aké zvyky máš v rodine?
Žádné extra zvyky v rodině nemáme. Jediné, co opravdu striktně dodržuje je to, že nevstáváme od štědrovečerní večeře, dokud všichni nedojí. Pak je takovým menším zvykem, že vždy po rozdání dárků sejdeme s jistou částí naší rodiny.

3. Do kedy si veril/a na Ježiška?
Popravdě, nějak vůbec si to nepamatuju. :D

4. Aké darčeky najradšej dostávaš?
Osobně na dárky nijak vysazená nejsem, protože mě potěší téměř všechno, co kdy dostanu - a nikdy jsem byla vysazená na to, že měkké dárky jsou špatné. (Kdo by také nechtěl nové oblečení, že?) Ale stejně, poslední dobou mívám radost právě z knih. :)

5. Aký je tvoj najobľúbenejší darček z detstva?
Páni, pořád si trvám na tom, že mám radost ze všech dárků, ale z dětství... no vždy jsem byla docela ujetá na plyšáky. :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. ahoj :) už si narade vo vianočnej poviedke :) do zajtra do ôsmej večera vpíš svoju čas, inak nasleduje další :)

    OdpovědětVymazat