Čtení na zasněžené večery: První adventní týden

by - listopadu 27, 2011

Projekt který zrealizovaly VeEee a Sue. Cílem je si po čtyři adventní týdny zapisovat myšlenky, co vás napadly při čtení knih. 

27. listopadu - Pro Shaye. Shay, Shay, Shay... Ježíši, Callo! 
28. listopadu - Bohužel jsem nestihla otevřít knížku, takže bohužel... Ale po dnešní návštěvě divadla mohu říct, že nemám Shakespeara zrovna v lásce...  
29. listopadu - A je to tady! Umírají postavy, které už jsem si stihla oblíbit... :(
30. listopadu - Je sice fakt hezký, že tam o tom Renovi mluví, ale sakra, kde je?
  1. prosince - Je to opravdu smutné, ale jediné, co jsem dnes přečetla, byl dějepis. A ještě smutnější je, že silou facebooku jsem se nedostala ani k biologii ani k zeměpisu.
  2. prosince - Hrozně moc se v tom ztrácím, je tam spoustu nových postav a hlavně spousta nových informací... mám v tom docela fest bordel.
  3. prosince - Bohužel jsem nečetla, zato jsem ale viděla Transformers 3. Sakra, je to hodně dobrý film!

You May Also Like

0 komentářů