Mesačná chvastačka - Říjen

by - listopadu 06, 2011

Pořádá Judit!
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc začali vlastnit. 
Zahrnuje knihy koupené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzování. Nezahrnuje knihy půjčené, kradené, učebnice a podobné zlo. :)
Zakoupené knihy
1. Behemót (Leviatan #2) - Scott Westerfeld
2. Muka (Andělé #2) - Lauren Kate
3. Sapphique (Inkarceron #2) - Catherine Fisher
4. Na vrcholu (Sukuba #2) - Richelle Mead

V tomto měsíc jsem se akorát omezila na druhé díly knih, které už jsem četla, takže hned, co dočtu Erebos (a Doriana Graye) se na ně vrhnu. Všechny čtyři jsem si předobjednala na bux.cz. :)
Narile©http://tvorba-n.blog.cz
Získala jsem ke zrecenzování
1. Erebos - U. Poznanski

Ještě jednou bych tímto chtěla poděkovat nakladatelství FRAGMENT za poskytnutí recenzního výtisku. Erobos jsem bohužel ještě nedočetla, protože škola je poslední dobou docela teror, takže nějak nestíhám. Každopádně mám v úmyslu to co nejdříve dočíst. Bohužel, jestli to neudělám dneska, pravděpodobně se k tomu dostanu až v pátek. :(
Narile©http://tvorba-n.blog.cz
Vyhrála jsem
1. Když uvěříš - Jessica Inclán
2. Máš proč věřit - Jessica Inclán
3. Věř mi - Jessica Inclán

Opět se mi trochu poštěstilo a u VeEee jsem vyhrála trilogii od Jessicy Inclán. Zatím jsme do knih jenom tak nahlížela, ale doufám, že se mi brzy poštěstí a najdu si čas na to, aby se do toho pustila. :)
Narile©http://tvorba-n.blog.cz
Mimo jiné jsem si fakt hodně vědoma toho, že to tu naprosto nehorázně zanedbávám, ale jinak to prostě nezvládám. Mrzí mě to, ale se školou teď prostě nic nenadělám a jestli si chci udržet takové známky, jaké teď mám, prostě se na tu školu úplně vykašlat nebudu moct. Většinou se mi poštěstí a já se na knihy vrhnu o víkendu, ale ani to teď už tak není, protože sobotní večery, které jsem vždy trávila s knížkou většinou trávím v nedaleké pizzerii s kamarády. :)

Budu se vážně snažit něco s tím udělat a pořád se tak trochu utěšuju, že přes Vánoce to tu určitě dám dohromady. ;) A když u jsem u těch Vánoc, stále přemýšlím nad tím, že bych se přidala k Syki do jejího Vánočního knižního hopu, ale nemám šajna, o jaké knihy by se soutěžilo... Takže, kdyby byli nějaké nápady, sem s nimi. :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. Pěkné knížečky! Já jen doufám, že mi ta Sukuba přijde co nejdřív, strašně se na ni těším! ;)
    Gratuluju k výhře!! :))

    OdpovědětVymazat