Nejlepší čtení 2011 (doteď)

by - června 25, 2011


Toto fiktivní předávání cen knihám uspořádala Inkcrush. Na Slovensku se toho ujala Triss a já si dovoluji použít její upravené otázky. 
Narile©http://tvorba-n.blog.cz
  1. Nejlepší kniha za rok 2011(doteď)
  2. Nekrásnější příběh
  3. Cena pro knihu, ve které byste se chtěli ocitnout
  4. Nejvíc podceňovaná a ukrývaná kniha 
  5. Cena pro knihu, u které jste nečekali, že by se vám mohla tak líbit.
  6. Nejdramatičtější a nejnapínavější kniha
  7. Kniha, ze které by byl nejlepší film
  8. Kniha, kterou musím už konečně přečíst
  9. Muž, do kterého jsem se zamilovala (nová láska :))
  10. Největší charakterový zvrat (koho jste měli rádi a potom nenáviděli a naopak)
  11. Nejhorší a nejlepší jméno knižní postavy
  12. Nejlepší první kapitola
  13. Nejlepší konec
  14. Nejlepší líbací scéna
  15. Nejvtipnější scéna
  16. Nejnapínavější scéna
  17. Nejhezčí název knihy
  18. Nejhezčí cover knihy
  19. Nemůžu uvěřit, že mi trvalo tak dlouho, než jsem to přečetla!
Narile©http://tvorba-n.blog.cz
  1. Nejlepší kniha za rok 2011(doteď)
    Dobrých knih jsem letos četla hodně, takže je docela těžké vybrat tu nejlepší, ale kdybych musela, tak zvolím Vražednou pomstu od Suzanne Collins.
  2. Nekrásnější příběh
    Mrazení o Maggie Stiefvater! Ano, tahle kniha se mi vůbec nelíbí, ale ten příběh je naprosto dokonalý.
  3. Cena pro knihu, ve které byste se chtěli ocitnout
    Jednoduší by bylo napsat, v jaké knize bych se nechtěla ocitnout, ale vůbec by mi nevadilo, kdybych se ocitla na Vampýrské akademii.
  4. Nejvíc podceňovaná a ukrývaná kniha 
    Pro mě, osobně, to bylo Město z kostí. Stále jsem si říkala, že by se mi přeci taková kniha nemohla líbit. Ta obálka mě prostě dokázala tak dokonale odradit, že jsem si tak trochu myslela, že by tak špatný mohl být i obsah.
  5. Cena pro knihu, u které jste nečekali, že by se vám mohla tak líbit.
    Vampýrská akademie, jednoznačně. Měla k ní hrozné předsudky a říkala jsem si, že to bude jen další z mnoha nudných upířích ság. 
  6. Nejdramatičtější a nejnapínavější kniha
    Hunger games! Doma si už začínají stěžovat, že nedělám skoro nic jiného než, že ležím s knížkou. Ale vždyť já nemůžu za to, že je to napínavé jak kšandy!
  7. Kniha, ze které by byl nejlepší film
    Hostitel. Ale, jelikož se už připravuje a nejsem nadšená s Mel... No, uvidíme.
  8. Kniha, kterou musím už konečně přečíst
    Škola noci! Mám ji doma půl roku a pořád nic.
  9. Muž, do kterého jsem se zamilovala (nová láska :))
    Finnick Odair - i když si to u mě pěkně zkazil, protože byl profesionálním splátcem!
  10. Největší charakterový zvrat (koho jste měli rádi a potom nenáviděli a naopak)
    Rixon ze série Zavržený. Měla jsem ho docela ráda už v první díle, ale nakonec si to pěkně pokazil!
  11. Nejhorší a nejlepší jméno knižní postavy (nedokázala jsem vybrat jen jedno)
    Nejlepší - Jace a Peeta 
    Nejhorší - Grace, tohle jméno mi prostě lezlo krkem, Krasomil Pohroma a Hardián Močál (ne, vůbec jsem se nesmála, když jsem to četla)
  12. Nejlepší první kapitola
    Železný polibek od P. Briggs. Jako celek nic moc, ale úplný začátek byl dokonalý. Prostě mám ráda Warrena a Kylea. 
  13. Nejlepší konec
    Město ze skla, jednoznačně.
  14. Nejlepší líbací scéna
    Jace a Clary u Zakletého dvora. 
  15. Nejvtipnější scéna
    Jace a Simon v Město ze skla, když Jace žádá Simona, aby lhal Clary - nic jiného mě zrovna nenapadá. 
  16. Nejnapínavější scéna
    Dimitrij a Rose na mostě v Krvavém slibu. 
  17. Nejhezčí název knihy
    Odstíny života, prostě se mi to líbí (hlavně, když si u toho představím tu dokonalou obálku)
  18. Nejhezčí cover knihy
    Matched od Ally Condie.
  19. Nemůžu uvěřit, že mi trvalo tak dlouho, než jsem to přečetla!
    Vampýrská akademie! Jak už jsem psala, měla jsem hrozné předsudky. 
Narile©http://tvorba-n.blog.cz
Tumblr_lmoxttv3an1qk4im1o1_400_large

You May Also Like

0 komentářů