Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna

by - května 21, 2011

Originální název: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Režie: Rob Marsahll
Žánr: Fantasy/ Akční/ Dobrodružný
Stát/ Rok: USA/ 2011
Hrají: Johny Depp (Jack Sparrow), Penélope Cruz (Angelica), Geoffrey Rush (Barbossa), Ian McShane (Černovous), Kevin McNally (Gibbs), Sam Claflin (Philip), Astrid Berges-Frisbey (Siréna)
Hodnocení: 701% (csfd); 75% (imdb)

Obsah: Johnny Depp se vrací ke své ikonické roli kapitána Jacka Sparrowa v akčním příběhu plném pravdy, zrady, mládí a odchodů. Když se Jack setká se ženou ze své minulosti, není si jistý, zda jde o lásku - nebo zda tato žena jen „hraje na city“ a využívá ho, aby našla legendární Pramen mládí. Když ho donutí, aby vstoupil na palubu Pomsty královny Anny, lodi obávaného piráta Černovouse, kapitán Jack se ocitá v nečekaném dobrodružství, kde neví, koho se obávat více: Černovouse nebo ženy ze své minulosti. Film bude uveden v českých kinech ve 3D s dabingem, ve 2D s dabingem i s titulky. 
Můj názor: 7/10
Název tohoto dílo vše úžasně vystihuje. Opravdu ten film byl jaksi podivný.

Čtvrtý díl by měl být zakázaný. Filmy už u třetího dílu silně klesají a tím pádem by měl být čtvrtý díl zapovězený (většinou - vezměte si například Rychle a zběsile - třetí díl stál za starou Belu a čtyřka se vrátila zpátky na úroveň prvního dílu). Začátek nebyl nic moc, dokud Jack dokonale neutekl králi. Pak to získalo určitou laťku, na které se film víceméně držel.

Celý film se točil o jakéhosi Pramenu mládí, o kterém jsem jakživ neslyšela, mluvili o něm, jakoby to bylo něco všem úžasně známého. S nasazením nových postav to nebylo zrovna nejlepší, ale Penélope jisté části své roli zahrála dokonale. O hereckém výkonu Johnyho ani mluvit nemusím, je to jasné.

Když jsem v den premiéry četla cestou metrem do školy Metro, byla tam recenze a psali, že Piráti z Karibiku ztratili zuby i vtip - a měli pravdu.

Není to nejhorší film, ale ani to není film roku. Šla jsem tam kvůli tomu, že se mnou kámoška šla na Jsem číslo čtyři, takže jsem jí to tak trochu dlužila a musím říct, že já měla výběr lepší.

Možná se to někomu bude líbit víc než mě, ale tohle je můj názor a budu si za ním stát.
PS: Další kapitolou je hudba Hanse Zimmera, která celý film zvedla o několik příček. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Dobře, dobře.. :D Mně se čtyřka líbila hodně! :) Ale mým nejoblíbenějším dílem zůstane napořád jednička!! :) Ale je pravda, že novější díly bývají horší a horší.. I přes to, že se mi 4 líbila, trošku jsem se na konci vyděsila, tak zůstal děj docela otevřený, doufám, že neuvažují nad 5 ?!
    No, ale jak jsem řekla, dokud tam hraje Johny Deep, budu se na to dívat! :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře :) Já si tě teda přidala do oblíbených :)
    Jinak na piráty bych už asi nešla. Dřív jsem úplně žrala jedničku, koukala jsem na to snad každej týden, protož jsem milovala Orlanda.. :DD dvojka ještě docela ušla, ale ten chobotnickej pán byl fakt nechutnej. A trojka byl totální propadák. Lituju, že jsem za to vyhodila prachy v kině.. A souhlasim s tebou no, čtyřku prostě NE! :D

    OdpovědětVymazat