Wrap up & TBR | ÚNOR 2018

by - února 09, 2018

Po půl roce stojí za to, napsat článek v tomhle stylu. Je zkouškové, a tak paradoxně více čtu, což se mi děje vždycky, když se mám věnovat čtení materiálů do školy. Koncem ledna to také můžu připočíst tomu, že jsem si zablokovala krk, a tak jsem byla poměrně dost pohybově omezená, a tak jsem se omezovala na činnosti, které nepotřebovaly moc pohybové aktivity. Takže vyhrávaly seriály a knihy. 

Wrap Up LEDEN
Rychleji mluvit nedokážu - Od Gilmorových děvčat ke Gilmorovým děvčatům (a všechno mezi tím) Textrovert Queens of Geek Devil in Ohio
Rychleji mluvit nedokážu (Od Gilmorových děvčat ke Gilmorovým děvčetům), Lauren Graham | recenze | 3 
Textrovert, Lindsey Summers | recenze | 4 hvězdičky
Queens of Geek, Jen Wilde | recenze | 4 hvězdičky
Devil in Ohio, Daria Polatin | recenze | 3 hvězdčiky

Na Lauren Graham jsem se neuvěřitelně těšila. Zároveň jsem ji také neuvěřitelně dlouho četla, což mě mrzí. Nicméně jsem čekala něco opravdu jiného, a dostala jsem pouze jen zlomek z toho. Oproti tomu jsem si zpravila chuť knihou Textrovert, která byla naprosto úžasnou oddechovkou, kterou jsem si užila více, než jsem čekala. I přes to, že to původně bylo vydáváno jako povídka na Wattpadu, k čemuž mám jisté předsudky.

Předposlední lednovou knihou byla svižná contemporary Queens of Geek, která sledovala příběh dvou naprosto rozdílných kamarádek, jež se vydaly přes půl světa na SupaCon, což je doupě fangirlingu a geeků. A jelikož jsem taky tak trochu geek, neuvěřitelně jsem si to užívala a zároveň sdílela jejich "jen tak mimochodem" nadšení z Felicie Day (ok, byla zmíněna asi dvakrát. But who cares?). Nakonec tu mám thriller Devil In Ohio, který je prý podle skutečných událostí, což se mi osobně moc nezdálo. Nicméně to byl zajímavý příběh, který jsem přečetla téměř jedním dechem. 

Právě čtu
Život je jinde Loď mezi hvězdami (Loď mezi hvězdami, #1)
Život je jinde, Milan Kundera
Loď mezi hvězdami (Loď mezi hvězdami #1), Beth Revis | recenze

Dohnaly mě školní povinnosti, takže došlo i na Kunderu, kterého čtu na jeden předmět. Dále jsem se rozhodla, že chci dočíst sérii Loď mezi hvězdami od Beth Revis (a následně se pustit do dalších jejích knih), takže si házím re-reading prvního dílu a chci se vrhnout na pokračování.

TBR ÚNOR
Jak už jsem zmiňovala, chtěla bych se pustit do dalších dvou dílů Lodě mezi hvězdami, které mám na poličce už hrozná léta a pořád se k tomu ne a ne dokopat. Zároveň mám ve čtečce několik contemporary, které by možná stály za to, ale uvidím, jak nakonec dopadnu s Devil In Ohio. Naštěstí už se blížím ke konci zkouškového, takže mě nečeká už moc povinné literatury, tak snad bude čas na čtení těch věcí, co si přeji já. 

A jak jste na tom se čtením vy? 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Také jsem vždycky během zkouškového přečetla nejvíce knih. Je to docela paradox, jak říkáš :D ale tohle zkouškové bylo pro mě snad nejnáročnější a kupodivu jsem za prosinec a leden přečetla jen 4 knihy. Sama jsem dost v šoku.
    Loď mezi hvězdami i další díly mě nadchly, byla jsem z té série hodně unešená, takže jsem přečetla všechny díly hned po sobě. Snad se ti taky budou ostatní díly líbit :)

    Měj se hezky:)
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě měla konečně klidné zkouškové (na poměry toho, co jsem měla na bakaláři), tak jsem si to užívala se seriály a knihami :)

      Loď mezi hvězdami také čtu v kuse, jsem už u třetího dílu, ale je to pro mě hrozně vyčerpávající, být tolik stran v jednom universu. Už se těším, až to budu mít za sebou :D

      Vymazat
  2. Loď medzi hviezdami som kedysi dávno čítala, ale k ostatným dielom som sa potom už akosi neodstala. Každopádne prajem príjemné čítanie nielen tejto série, ale aj ostatných kníh :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem první díl Lodě taky četla před lety, takže jsem se hecla, že to musím dát :D Hlavně jsem si docela pamatovala, že se mi to líbilo, jenom prostě nebyl čas a pak jsem si nepamatovala detaily... no jedno s druhým prostě :D

      Vymazat
  3. Tak tenhle paradox mám taky :) O zkouškovém čtu více, asi abych se odreagovala od nudných skript :) Na dočtení série Loď mezi hvězdami se taky chystám už snad věčnost :) Tak přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dočítání Lodě je nějaký prokletý, jak tak koukám :D

      Vymazat