TIPY na čtení v angličtině

by - prosince 01, 2016

Letos jsem čtení v angličtin hodně flákala, a tak bych to příští rok ráda napravila. Někdy loni jsem sem dávala seznam několika anglických knih, které bych si ráda přečetla, ale v podstatě žádnou jsem za ten více než rok nezvládla (vlastně žádnou, haha, prostě celá já :D)

Proto tedy aktualizuji svůj anglický to-read list a zároveň doufám, že vás třeba nějakými knihami inspiruji. Protože mám pocit, že se mezi nimi najde i skrytý poklad!

The Inexplicable Logic of My Life The Chemist Extreme Makeover Black Heart Blue Glitter
The Inexplicable Logic of my Life, Benjamin Alire Sáenz. Protože prostě Sáenz. Must read pro fanoušky Ariho a Danteho a také Last Night I Sang the Monster. 

The Chemist, Stephenie Meyer. Protože je to pro dospělé. A adult jí jde o dost lépe než YA.

Extreme Makeover, Dan Wells. Protože jsem četla Partials a furt jsem se z toho nevzpamatovala. 

Black Heart Blue, Louisa Reid. Protože jsem četla recenzi u Luu. A protože je to dle ní prostě skvělý. A Luu, tý prostě věřím. 

Glitter (Glitter Duology #1), Aprilynne Pike. Protože každý chce číst o dealování drog ve Versailles. A i když vás to nebere, přečtete si tuhle recenzi u Nofreeusernames. Pak vás to brát bude.

American Girls Scarlett Epstein Hates It Here Love & Gelato Georgia Peaches and Other Forbidden Fruit Punk 57
American Girls, Alison Umminger. Protože obálka. Fakt, teď mi došly důvody. 

Scarlet Epstein Hates it Here, Anna Breslaw. Protože fanfiction a Scotty Epstein. Ale to vám vysvětlovat nebudu. :D 

Love & Gelato, Jenna Evans Welch. Protože léto a tady je zatracená zima. 

Georgia Peaches and other Forbidden Fruit, Jaye Robin Brown. Protože GLBT. A ten název mě prostě baví. 

Punk 57, Penelope Douglas. Protože to právě čtu a není to NA. Prostě ne. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Na tu novou knížku od Sáenze se strašně moc těším! Vypadá to, že to bude něco v duchu Aristotela, takže věřím, že to bude boží. Jen čekám, až se přiblíží datum vydání, abych si to mohla na BD předobjednat. :)
    Já jsem spíš zvědavá, jestli tu novinku od Stephenie vydá někdo v češtině. :D
    A ty zbylé knížky také vypadají dobře. Některé jsem už viděla / slyšela o nich, některé vidím prvně. Každopádně se na ně mrknu a kdo ví, třeba si je přečtu taky. :)
    Já jsem jinak letos četla naopak hodně v té angličtině. :D Hlavně teďka na podzim jsem četla převážně anglické knížky. Ono mě to v té angličtině nějak baví víc. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se také moc těším na Saénze. Zatím jsem od něj četla dvě knihy a každá byla diametrálně jiná, tak jsem dost zvědavá. :)
      No a ta Steph by mě taky zajímala. Mně se zpětně už moc nelíbí Stmívání, ale Hostiele stále miluju a stejně jsem přesvědčená, že spát prostě umí. Takže se na to pravděpodobně někdo chytne. :D
      Mě v angličtině hlavně baví žánry, co moc nečtu v ČJ. Třeba contemporary. :D

      Vymazat