Takhle to vypadalo v roce 2015

by - ledna 04, 2016

draw, overlay, and pastel imageOhlížení se za uplynulými lety nepatří na seznam mých oblíbených činností. Na druhou stranu jsem člověk, který rád polemizuje a hodnotí, takže se tyhle dvě věci trochu vylučují. Nicméně jsem se opět rozhodla udělat nějaké závěrečné hodnocení, učinit poslední tečku za uplynulým rokem a zapřemýšlet nad tím, kde se zase stala chyba. 

  • Na blogu jsem zveřejnila 32 článků. Uznávám, že mě tohle číslo fakt naštvalo, přestože si za to můžu sama. Je to 0,6 článku týdně a 2,7 článku měsíčně. Aha.  
  • Z těchto článků bylo 13 recenzí. Ze kterých bylo 8 na recenzní výtisky.
  • Přečetla jsem 33 knih, což je stejně jako loni, z plánovaných 35. Bylo to těsně, ale na konci roku jsem byla ráda, když jsem přečetla jednu dvě stránky za den. Stran to ale údajně čítalo 11 276, což je o něco víc než loni. 
  • Z těchto knih byly 4 do školy, 10 pro radost, 9 recenzáků a 10 v angličtině.
  • Průměrné hodnocení knih bylo 3,6 hvězdičky. 
  • Dvě knihy jsem nehodnotila. Pouze Girl online jsem udělila dvě hvězdičky. Tři hvězdičky jsem udělala 13 knihám, stejně tak 4 hvězdičky. Pět hvězdiček jsem dala pouze 4 knihám, z toho Aristoteles je tam česky i anglicky. 
  • Nejkratší knihou byl prequel k Cinder o 32 stranách. Oproti tomu nejdelší byla Psychologie od Kassina, která má podle goodreads v angličtině 848 stran, ale to české vydání čítá něco málo přes 1000 stran. 
january, 2016, and winter image
Když jsem si loni dávala pár blogových předsevzetí, nevím, co jsem si myslela. Abych se přiznala, loni mi spíš chyběla chuť jak číst, tak blogovat. Paradoxně jsem nejvíc četla, když jsem měla spoustu jiné práce a pak jsem prostě nedokázala něco o tom napsat. V hlavě mám ještě pár recenzí, které snad ze sebe dokážu ještě vymámit (hrozně moc se s vámi chci podělit o svůj názor na Papírová města, ale nejsem si jistá, jestli se mi po takové době podaří ze sebe dostat všechno, co jsem chtěla původně), pár vykecávacích článků a jednou mě snad ještě něco napadne. 

Nejpozitivnější věcí na novém roce je příval nové energie a elánu. Každý rok se mi prvního ledna začnou v hlavě formovat idee a nápady, co by se mohlo letos změnit. Málokdy se mi podaří vše splnit. A pro jistotu si to ani nikam nepíšu. Možná proto je na blogu první tři měsíce trochu živěji. A možná je to jenom přituhující zimou. Ať tak či onak, doufám, že mi tenhle elán vydří alespoň o dva měsíce déle. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Přes tisíc stran, tak to už je něco... Jinak dobře sepsaný přehled, to mě nenapadlo na to kouknout tímhle pohledem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný způsob shrnutí. :) Alespoň to není tak dlouhé, takže jsem si to opravdu přečetla celé . :)

    OdpovědětVymazat