Letní čtení 2/2

by - srpna 12, 2015

Na začátku léta jsem napsala článek o tom, co vám doporučuji k přečtení. Tohle sice měl být článek o tom, co se číst chystám, ale jak mě znáte, plány mi moc nevychází. Bude to tedy kombinace toho, co jsem přečetla a co třeba ještě přečtu. Článek o tom, co jsem opravdu nepřečetla si raději nechám na konec prázdnin (a mým tempem se k tomu dostanu třeba o vánocích).

CO UŽ JSEM PŘEČETLA
Poslední dobou tíhnu především k příběhům, které spadají do kategorie YA contemporary. Možná na to začínám být trošku stará, ale New Adult mě nikdy moc nechytlo, takže si pořád užívám příběhy ze střední školy. A nejvíc k nim tíhnu především během prázdnin. Fantasy se spíše vyhýbám, ale občas se stane, že se k nějakému dostanu. Co ale spojuje většinu všech knih, které jsem přečetla (a to jich je už 8!), je skutečnost, že jsou v originále, tedy v angličtině. 

Všem klukům, které jsem milovala by Jenny Han P.S. I Still Love You by Jenny Han Crash into You by Katie McGarry Lola and the Boy Next Door by Stephanie Perkins
Všem klukům, které jsem milovala - Jenny Han ~ P. S. I Still Love You  - Jenny Han ~ Crash Into You - Katie McGarry ~ Lola and the Boy Next Door - Stephanie Perkins 
Isla a šťastné konce - Stephenie Perkins ~ Aristotele and Dante Discover the Secrets of the Universe - Benjamin Alire Sáenz Ashes to Ashes - Jenny Han ~ Rain - Amanda Sun
CO SE ČÍST CHYSTÁM?
A pátek nastupuji do nové práce, takže předpokládám, že toho už moc přečíst nestihnu. Ale stejně si dělám iluze. Ostatně jako vždycky. Poslední dobou jsem totiž hodně času trávila procházením knih na Goodreads, takže mám dlouhý seznam knih, které si chci strašně moc přečíst. Ze zkušenosti vím, že z těchhle knih v životě přečtu pouze zlomek, ale tak... naděje přeci umírá poslední. 

Měla jsem plán, že přečtu co nejvíc knih od Katie McGarry, což nějak nevyšlo a po dočtení Crash into You mě přešla chuť. Zrovna tedy čtu poslední díl série Paper Gods s názvem Storm a příště to rozhodně vidím na nějakou contemporary, třeba... 

No Parking at the End Times Pretending to Be Erica Cinderella Screwed Me Over He Forgot to Say Goodbye
No Parking at he end Times, Brian Bliss ~ Pretendng to be Erica, Michelle Painchaud ~ Cinderella Screwed me Over, Cindi Madsen ~ He Forgot to Say Goodbye - Benjamin Alire Sáenz
Even in Paradise Things We Know by Heart Paperweight Some Boys
Even in Paradise, Chelsey Philpot ~ Things We Know by Heart, Jessi Kirby ~ Paperweight, Meg Haston ~ Some Boys, Patty Blount
Jak to máte s letním čtením vy? Máte přes prázdniny nějaké preference? A kolik už jste toho stihli za ten měsíc a půl přečíst? :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. YA mam taky stale rada, i kdyz si obcas v 23 uz vazne pripadam stara :D Jinak me se prazdniny netykaji a v lete ctu stejne jako normalne :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat