Letní knižní hop - VYHLÁŠENÍ

by - srpna 16, 2013

Měli jste krásných patnáct dní na to si zasoutěžit, ať už u mě na blogu nebo na nějakém jiném. Každopádně jste se dočkali dne D, tedy dne vyhlášení. Nicméně - přestože vím, že moc lidí tohle číst nebude - si neodpustím pár slov. 

Než se dostanu k nudným statistikám, chtěla bych vám všem neskutečně poděkovat. Nejen za vaší obrovskou účast, ale také za všechny nové pravidelné čtenáře a fanoušky facebookové stránky. Ale ze všeho nejvíc vám děkuji za všechny ty vzkazy, které jste mi zanechali ve formulářích. Opravdu si vážím toho, že můj blog čtete a také jsem neskutečně ráda za to, že se vám líbí - ať už designem nebo obsahem nebo prostě čímkoliv. Těší mě, že si myslíte, že "jdu proti proudu" a vždycky řeknu to, co si opravdu myslím bez ohledu na knihu. Také jsem moc ráda, že vás zaujala má nová rubrika "Proč si přečíst", protože jsem se reakce na tyto články opravdu bála a nakonec málem ani nezveřejnila. A nakonec jedno obrovské díky patří jmenovitě Laurdes, jejíž vzkaz mě opravdu neskutečně potěšil. Každopádně, tuším, že mého rozjímání nad tím, jak jste skvělí čtenáři bylo dost, takže se přesuneme k tomu, na co čekáte, no ne?

Soutěž o knihu Banka těl 
Celkově se zúčastnilo 108 lidí. Celkově jste mohli získat 11 vstupů, z toho jen jeden byl povinný. Většina z vás ale neváhala a poctivě hledala odpovědi na mé otázky a podařilo se v celkovém počtu nasbírat 1016 vstupů! Bohužel, vítěz může být jen jeden. A tím vítězem je:

Soutěž o knihu Křídla
O Křídla byla celkově nejnižší účast, nicméně to pořád čítá 94 soutěžích. Celkově se dalo nasbírat 9 vstupů a celkově se soutěžícím podařilo nasbírat jich 742. Vítěz je však jen jeden a v tomto případě se jím stala:

Soutěž o knihu Past
Past naskýtá ten zlatý střed. Osmadevadesáti soutěžícím se podařilo nasbírat 915 vstupů. Stejně jako u Banky těl se mohlo nasbírat celkově 11 vstupů. A nakonec, knížka poputuje k:
Tímto všem vítězům gratuluju! :)

You May Also Like

3 komentářů