Barvy Knih TAG

by - července 16, 2013

Stejně jako je to s Prázdninovým knižním TAGem, i tento má na svědomí Simona.

~ Červená
Die For Me (Revenants #1), Amy Plum

Vybrat knihu s červenou obálkou byl menší problém, než jsem očekávala, přestože mě to překvapilo, hlavně když červená nepatří mezi barvy, které bych měla nějak hodně v oblibě. Přesto je tahle obálka prostě dokonalá a kniha také není k zahození, přestože se hodně svezla na úspěchu Stmívání a celkově nejde o nic závratného, ale jak může najít v recenzi, čtení jsem si opravdu užívala.


~ Oranžová
BZRK (BZRK #1), Michael Grant

Když jsem projížděla knihy, které jsem kdy četla, přišla jsem na zajímavou věc - nikdy jsem nečetla žádnou knihu s vyloženě oranžovou obálkou. Proto tedy vybírám knihu BZRK, i když na ní převládá černá. Mimo jiné, BZRK je opravdu originální a akční knihou, která mě strašně bavila a jejíhož pokračování se nemůžu dočkat. Kdybyste se chtěli dozvědět o knize víc, můžete si přečíst recenzi.


~ Žlutá
Zář (Zář #1), Alexandra Adornetto

Se žlutou knihou jsem měla jasno, okamžitě se mi v hlavě vybavila tahle miloučká andělská série. Zář není knihou, ze které by jste nadšením spadli ze židle, není to vlastně ani nijak moc originální a v podstatě je to naprosto neakční, pro někoho nudné a také nepochopitelné. Ale právě taková ta naivita hlavně v ohledu na andílka Bethany se mi na celé knize, a proto jsem jí také v recenzi dala čtyři hvězdičky. Nepřekvapí a asi ani nenadchne, ale odpočinete si u toho.

~ Zelená
Ten, kdo stojí v koutě, Stephen Chboski

Charlieho mám strašně ráda (ať jako knihu nebo jenom postavu), stejně tak to mám i se zelenou barvou, která je moje oblíbená. Nicméně Charlieho příběh jsem neskutečně žrala od začátku do konce a opravdu mě chytil a nepustil. Není tedy žádným překvapením, že jsem se ho rozhodla umístit jako knihu se zelenou obálkou. O to víc, že obálka je zelená opravdu hodně, kromě malého obrázku v horním rohu. Více o mých dojmech se můžete dočíst v recenzi.

~ Modrá
Delirium (Delirium #1), Lauren Oliver

Obálky Deliria se mi strašně moc líbí, obzvlášť ty české. Vůbec tedy nechápu, proč se v originále rozhodli vyměnit tyto překrásné obálky za tuctové s dívčím obličejem, které jsou nudné a zapadnou mezi spoustu ostatních obálek, které vypadají podobně. Jenom mě trochu mrzí, že u nás také nerozhodli udělat tu věc s přebalem, že pod ním je celá fotka dívky na obálce. Ale co už. Stejně se mi tyto obálky strašně líbí, podobně jako celý příběh, který mě nepustil do začátku do konce vyprávění. Pokud chcete vědět víc, můžete si přečíst mou recenzi.

~ Fialová
Smečka (Smečka #1), Andrea Cremer

Smečka je prvním dílem ze stejnojmenné série a posledním dílem, který mě nenaštval. Cremerová má totiž jistý talent na to, aby se její příběhy odvíjely přesně tak, jak já nechci, a proto mám s touhle autorkou menší osobní spory (jenom na mojí straně barikády). Nicméně se musí nechat, že tahle obálka je opravdu povedená a stejně jako u Deliria nechápu, proč se rozhodli změnit poslední díl obálky za takové... Ne přímo ošklivé nebo tak, ty současné se mi taky docela líbí, ale za obálky, které nejsou prostě tak pěkné. Mé dojmy z knihy si také můžete přečíst v recenzi.

~ Růžová
Bitva o Hex Hall (Hex Hall #3), Rachel Hawkins

Podobně jako s oranžovou obálkou, měla jsem menší problém i s obálkou růžovou. Nakonec jsem tedy musela sáhnout po knize Bitva o Hex Hall, jejíž polovina je taková růžovofialová, nicméně nic lepšího neseženu. Bitva jako kniha je ale jedno velké překvapení. Série o Hex Hall se mi líbila, ale jak všichni tvrdili o Démonovi z Hex Hall, jaká je to skvělá kniha, na mě zas takový dojem neudělala a spíš mě zklamala. Proto byla Bitva opravdovým překvapení a navíc i skvělým zakončením série.

~ Hnědá
Clementine (Mechanické století #2), Cherrie Priest

A jako poslední, hnědou, knihu mám něco steampunkového. Konkrétně tedy Clementine, druhý díl ze série Mechanické století a naprosto geniální příběh, přestože je to jen zhruba dvousetstránková kniha. A ano, oproti Zemětřasu to pro mě bylo trošičku slabší, na druhou stranu naprosto skvěle vymyšlené a celá ta zápletka i konečné rozuzlení byly naprosto skvělé. Tuhle sérii prostě nemůžu nic jiného než doporučit, protože mě to opravdu baví a autorka nás určitě ještě hodně věcmi překvapí. 

You May Also Like

0 komentářů