Třicetidenní knihobraní (8)

by - června 16, 2013

Za tímhle projektem stojí VeEee. Je to na stejném principu jako třeba 30 day book challenge, kdy se v pravidelných intervalech (tady je to v rozmezí dvou dnů) zveřejňují články s knihami na daná témata. A právě kvůli těm tématům jsem se nakonec rozhodla zapojit, protože to není jen "oblíbená kniha" apod., ale jsou to i věci, nad kterými se opravdu musí přemýšlet. A jak jsem si tak procházela svou knihovnu, zjistila jsem, že vybrat nějakou knihu je opravdový problém a ještě horší to bylo udělat tak, aby se knihy neopakovaly. On si člověk řekne, že je to brnkačka, ale když nad tím tak přemýšlí, pomalu si začíná říkat, do čeho se to zatraceně pustil. 
8. Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce
kterou knihu z vaší knihovničky se vám prostě nedaří dočíst, ať se snažíte sebevíc?
Rovnou přiznávám, že mám s knihami od Paoliniho docela problém. Eldest jsem rozečetla někdy, dejme tomu, v únoru a stále jsem se nedostala před hranici sto stran. A s Eragonem to bylo podobné. Na začátku byl záchvěv, kdy jsem se pomalu nemohla od knihy odtrhnout, ale nakonec to opadlo a já se do knihy musela spíš nutit. A Eragona jsem dočetla jenom kvůli tomu, že jsem se loni šíleně nudila při společenkách. Ale co Eldest?

Nemůžu říct, že by mě to nebavilo. Jenom prostě se k tomu nemůžu dokopat. Ono, sice je to docela rozsáhlá kniha, ale má na druhou stranu opravdu hodně rychle utíká. Ale pořád je tu to, že se mi do ní nikdy nechce... 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ou, já už mám za sebou celou sérii :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoro všichni mají za sebou celou sérii... Stejně jako Harryho Pottera... :D

      Vymazat