Třicetidenní knihobraní (15)

by - června 30, 2013

Za tímhle projektem stojí VeEee. Je to na stejném principu jako třeba 30 day book challenge, kdy se v pravidelných intervalech (tady je to v rozmezí dvou dnů) zveřejňují články s knihami na daná témata. A právě kvůli těm tématům jsem se nakonec rozhodla zapojit, protože to není jen "oblíbená kniha" apod., ale jsou to i věci, nad kterými se opravdu musí přemýšlet. A jak jsem si tak procházela svou knihovnu, zjistila jsem, že vybrat nějakou knihu je opravdový problém a ještě horší to bylo udělat tak, aby se knihy neopakovaly. On si člověk řekne, že je to brnkačka, ale když nad tím tak přemýšlí, pomalu si začíná říkat, do čeho se to zatraceně pustil. 




15. Kniha, u které bych ocenila pokračování
nakladatelé si s námi občas hrají. U které knihy nesmírně toužíte po nějakém tom pokračování a nebo po dotisku?

Knihobraní se nám dostalo do úplného konce (smekám sama před sebou, že jsem zvládla zveřejnit všechny příspěvky, a to ještě ke všemu v předepsaných termínech!) a s tím přichází i poslední téma, které se mi zdá ze všech nejtěžší.

Knih, které skončily tak, že se mi to úplně nelíbilo, protože byl konec špatný nebo prostě jen hodně otevřený, je hodně. A po tom, co jsem dočetla Rekviem, by se Delirium mohlo dostat do tohohle příspěvku. Jenomže je tu ještě jedna kniha, která skončila ne úplně dobře. A touhle knihou je The Lost Girl.

Tahle rádoby dystopická kniha se mi opravdu líbila, dokud příběh nedospěl do úplného konce. Ono, nedopadlo to zas tak špatně. Ono to vlastně nedopadlo nijak. A co mě štve nejvíc, je to, že ani pořádně nevím, jak to dopadlo s většinou postav. Ty postavy prostě zmizely ze scény a autorka se o ně dál nezajímala. Takže The Lost Girl je prostě kniha, u které bych ocenila pokračování víc než u jakékoliv jiné knihy. 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Fíha, knihu mám v to-read... a začínam sa obávať konca.:D Inak gratulujem k dokončeniu Knihobrania.;)

    OdpovědětVymazat