Měsíční chvástačka - prosinec

by - ledna 02, 2013

Pořádá Judit!
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc začali vlastnit. 
Zahrnuje knihy koupené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzování. Nezahrnuje knihy půjčené, kradené, učebnice a podobné zlo. :)

Proklatý (Kroniky železného druida #2), Kevin Hearne
Železná dcera (Férie #2), Julie Kagawa
Milion sluncí (Vesmír #2), Beth Revis
Finále (Zavržený #4), Becca Fitzpatrick
Zrádce (Andělé noci #2), Lili St. Crow

První část mé Ježškovské nadílky se skládá z pokračování sérií - těch, které se mi líbily ať už více nebo méně. První díl Železného druida se mi strašně líbil a jelikož jsem četla i ukázku z druhé knihy, jsem fakt natěšená, až to celé přečtu. Milion sluncí je pokračování Lodě mezi hvězdami, pro mě skvělého počtení, a to samé platí o Zrádci, hlavně když si myslím, že druhý díl bude lepší než ten první. A Finále a Dceru mám spíš jenom ze zvědavosti, protože mě zajímá, jak to bude pokračovat.

Nadpozemská (Nadpozemská #1), Cyntia Hand
Delirium (Delirium #1), Lauren Oliver
Střípky duší (Duše #1), Mary Lindsey

Tak a tady je pokračování nadílky od Ježíška. Četla jsem jenom Delirium a musím jen a jen doporučovat! Jinak na ostatní knihy jsem četla spoustu chvály, takže se na ně moc těším. :) A teď, jak na to tak koukám, zapomněla jsem (jak jsem jenom mohla!?) na Ten, kdo stojí v koutě od Stephena Chbosky. Tedy musím říct, že knihu čtu a strašně, strašně, strašně moc se mi to líbí! :)


Posledním dárkem je naprosté překvápko od CooBoo, které mi zaslalo Loď mezi hvězdami a dokonalý kalendář se Snoopym, který mi už visí v pokoji (ani není možné, jak skvěle trefili barvu, aby se mi sem hodil!). Nicméně, jestli jste to postřehli v nějaké jiné chvástačce, Loď mezi hvězdami už doma mám, takže si teď asi všichni domyslíte, co to pro vás znamená! ;)

EDIT: Přidávám Ten, kdo stojí v koutě od Stephena Chbosky. :)

You May Also Like

8 komentářů

  1. Nádherné vecičky od CooBoo 8)
    Charlie je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je! Charlie je dokonalý hrdina, vůbec nechápu, že jsem tu knihu málem úplně minula! :)

      Vymazat
  2. Krásné nové přírůstky :) Delirium je naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné knihy :) závidím Střípky duší :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné knihy, plno z nich bych brala taky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To len ja som nevedela, že Finále už vyšlo? Css. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhoně nejsi sama, já se to taky dozvěděla nedávno :D

      Vymazat