Knižní hitparáda 2012: NEJlepší knižní hrdinky

by - ledna 03, 2013


Za tímhle vším stojí . :)

   The Last Princess (Last Princess, #1)  Shatter Me (Shatter Me, #1)

Největší ranařka - Dru (Andělé noci)
Nejvtipnější hrdinka - Rose (Vampýrská akademie)
Nejodvážnější hrdinka - Eliza (The Last Princess)
Nejchytřejší hrdinka - Sydney (Pokrevní pouta)
Nejtvrdohlavější hrdinka - Triss (Divergent)
Hrdinka, která prošla největší změnou - Juliette (Shatter Me)

Tak a tady to je. Nejužší výběr všech skvělých hrdinek, o kterých jsem loni četla. Na druhou stranu tu nejsou všechny, chtělo by to tu i třeba Mercy Thompsonovou, Chelsea z Past Perfect, Sal z Jezdů časem... Jednoduše, nikdy ten seznam nebude moct být úplný, protože by byl zatraceně dlouhý. :D

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tak Tris je jednoznačne veľmi tvrdohlavá 8D
    Juliette mi bola nadmieru sympatická 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Tris je asi nejtvrdohlavější hrdinka, o které jsem četla. Celou sérii Divergence miluju a Tris jsem si oblíbila na první pohled, teda spíše na první přečtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak. :) Dokonce jsem sii já sama o sobě myslela, že jsem až moc tvrdohlavá, ale co jsem "poznala" Tris, tak mě to nijak netrápí. :D

      Vymazat
  3. Jé, já zapomněla na to, že je ke Všemu Sydney chytrá. :) To je taky jedna z věcí, proč ji mám ráda a patří mezi mé NEJ. :) Rose mám taky mezi oblíbenými. :)A Tris je sice tvrdohlavá, ale ke všemu děsně.. No, někdy je na zabití. :D

    OdpovědětVymazat