sobota 18. srpna 2012

Dimitrij Belikov na obálkách knih od Cary Marsi a Liz Crowe

Abych byla upřímná, celý tenhle článek je stejně pošahaný jako jeho název, přesto na něm něco bude. Včera jsem projížděla goodreads.com a náhodou jsem narazila knihu Logan's Redemption. Hned, co jsem viděla obálku jsem si řekla: "Hej, to je Dimko!" a opravdu to tak bylo. 

Abych všechno uvedla na pravou míru. Před nějakou dobou Richelle vydala aplikaci pro Apple a Android týkající se Vapmrýrské akademie a spin-off série Pokrevní pouta. A ano, samozřejmě jsem si ji musela stáhnout (a to naprosto zdarma!). Mimo informací o knihách, dodatkům, co se Richelle při psaní honilo hlavou, dějové linie a dalších skvělých vychytávek, jsou tam informace o každé postavě a k tomu i jejich fotky. A přesně tady jsem narazila poprvé na skutečnou Richellynou verzi Dimitrije.
 
A podruhé jsem na něj narazila u knihy Logan's Redemption od americké spisovatelky Cary Marsi. Více o knize najdete zde. A nakonec jsem ho objevila i na obálce knihy Turkish Delight od Liz Crowe. Více o knize zde. Tak a teď tedy obálky:
Logan's Redemption  Turkish Delights (1 Night Stand, #54)
Je naprosto samozřejmé, že tohle ve mě vyvolalo nesmírnou zvědavost a já se rozhodla, že rozluštím záhadu toho, kdo ten chlap vlastně je. Popravdě mě to stálo skoro celý večer hledání, ale nakonec jsem našla věci, které jsem hledala. Nebo alespoň většinu. 

Jedná se o fotky pořízené srbským fotografem Miroslavem Georgijevičem. Z toho jsem došla k názoru, že daný neznámý je taktéž Srb a po spoustě fotek, co jsem našla (zadáte-li do googlu jméno fotografa, vyjede vám spousta fotek s naším Dimitrijem), jsem nakonec zjistila následující:

Jedná se o Marka Gebera, Srba s manželkou, dvěma dětmi a minimálně jedním sourozencem, bratrem Davorem, který mimo jiné také fotí. Marko se navíc také objevil v několika reklamách a minimálně jednom videoklipu. Víc jsem bohužel nezjistila, ale tak alespoň něco, no ne?
A zde ještě přikládám reklamu na BlackBerry:

Co říkáte na našeho Dimitrije podle Richellyných představ? Čekali jste něco úplně jiného, nebo jste spokojení? 

11 komentářů:

  1. Můžu se zeptat kde se dá stáhnout ta aplikace? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aplikace se jmenuje The World of Richelle Mead a já ji stahovala normálně přes AppStore. :) Nevím, jak je to u Andriodu, ale tady je kdyžtak odkaz na Apple: http://goo.gl/Vo2jq

      Vymazat
  2. Noo, tak moje představa Dimka je úplně jiná :D.. a řekla bych, že lepší, i když.. tenhle chlap je kus! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Je to kus, ale Dimko tak úplně ne. :D

      Vymazat
  3. tenhle chlapík není vůbec špatný, ale prostě to není Dimi podle mých představ. Já jsem asi prostě hrozná, ale jsme zastánce Bena Barnese. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky zastánce Bena Barnese :))

      Vymazat
    2. Áno, Ben Barnes je prostě Dimko. :))

      Vymazat
  4. No dopr.... :O Moje představa je jiná, to jo.. ale vůbec se nedivím, že se do něj ta Rose zamilovala. :D Jenom mi k němu nesedí ta hodná povaha. Strigojská jo, ale hodná?
    A když už jsem zmínila Rose, nemáš tam někde, jak vypadá i ona? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosemby se taky našla, dokonce i spousta dalších postav, akorát bych se mohla odrážet jen od toho, co má Richelle v aplikaci a s dalšími informacemi asi bude problém. Každopádně to sem můžu hodit. :)

      Vymazat
    2. Mně by stačily jenom ty fotky. :) To bych ti byla vděčná. :))

      Vymazat
    3. už se na tom pracuje! :)

      Vymazat