Potřeštěné letní kniho-dumání (5)

by - července 29, 2012

Projekt originálně pocházející od Syki, ale momentálně pod taktovkou VeEee. Cílem je každý týden sestavit žebříček 5 knih na dané téma. A pro dnes zadání zní:

Jaké knihy jdou dobře k mým plavkám?
Léto v plném proudu a pokud počasí dá, taký pěkný pařák. Člověk se samozřejmě musí nějak osvěžit a kam jinam jít, než k bazénu? Jenže k tomu potřebujete nejen kvalitní a dosti přitažlivé plavky, ale také adekvátní knihu, která by vám k vašemu plaveckému úboru také řádně ladila. Sestavte seznam 5 knih, které jsou tím nejlepším čtivem k bazénu a také k vaší image a napište, proč jste si vybrali právě je. 

    

You May Also Like

4 komentářů

  1. No, tak kdybych měla sestavit žebříček já, tak bude prázdnej, protože moc dobře vím, jaká jsem šikulka... a kniha by skončila minimálně v bazénu. Při mým štěstí by potom ještě vlítla do záhonu s rajčatama... :D A já svoje knížky ráda.
    Navíc mám černobílý plavky, takže jen málo knih by mi 100%ně ladilo.^^

    OdpovědětVymazat
  2. To je zaujímavá téma.:D Inak máš dobré plavky, ladia ti k nim totiž niektoré skvelé knihy.^^ Čo sa mňa týka, bolo by to komplikovanejšie... Alebo ti napadá niečo bielo-modré prípadne červené?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu plavek. :D Tak jako modro-bílé mě napadá Mrazení (má taky takový ideální název k letnímu počasí :D ), jinak... no... :D Dobře, teď mě asi nic nenapadá. :D

      Vymazat
    2. Mě něco napadlo! :D Nellie, Nellie, přece Banka těl :P
      A pak to Mrazení, no :D

      Vymazat