Top týdne 19 (Nejlepší ne-YA knihy)

by - června 25, 2012

Toto meme pořádá Luu. Meme se zveřejňuje každé pondělí a bude to vždy seznam (obsahující 10 bodů) na dané téma.

Po hodně dlouhé době se zapojuji do tohoto meme. Škola pomalu končí a mě se nyní rýsují nové a nové časové úseky, které můžu věnovat jak čtení, tak blogu. V tomto meme jsem udělala jen takový skok a to ten, že jsem přeskočila téma 18 - nejlepší klasiky, protože jsem té klasiky opravdu zatím moc nepřečetla. :)

1. Série o Mercedes Thompson od Patricie Briggs
Tahle série je něco neskutečného. Mimo vody YA je to jednoznačně má nejoblíbenější série. Mercy jako hrdinku miluju, její protějšeky Adama a Samuela taktéž a mou pravou upíří láskou se stal Stefan, který stejně pošahaně miluje Scoobyho-Doa tak jako já. Je to výborná série a jsem moc ráda, že se u nás vydává a pevně doufám, že se Patricie rozhodne napsat další díly.

2. Hostitel od Stephenie Meyer
Kniha, která může za to, co čtu. Kniha, na které je napsáno: "Pro lidi, kteří nemají rádi sci-fi", ale nikde není napsáno, že po tom si tenhle žánr a žánry okolo zamilujete. Dystopie, o které hodně lidí neví, že je dystopií.


3. Škola života od Lynn Berber
Kniha, se kterou jsem v deváté třídě trávila hodiny angličtiny. Je to pravá kniha ze života, kterou jsem si opravdu užila, i když Lynn nikdy nebyla zrovna ctnostnou ženou. Líbila se mi o to víc, protože bych se sama někdy možná chtěla věnovat novinařině.


4. Milý Johne od Nichlase Sparkse
Ach ano, Nichlas Sparks, mistr svého oboru. Kniha, kterou jsem si dokázala užít i po tom, co jsem viděla film. Strašně emotivní příběh, skvělá jízda, která rozhodně stála za to. I když knihy tohohle žánru zas moc nemusím, stejně jsem si knihu zamilovala. 


5. Milionář z chatrče od Vikase Swarupa
A nakonec ještě tato kniha, která by se sice za YA i mohla považovat, ale přece tomu tak není.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Já bych se taky chtěla věnovat novinařině. :)
    Jinak žádnou z těch knih nemám přečtenou. Viděla jsem film: Milionář z chatrče a ani jsem netušila, že je to i kniha. Milý Johne je myslím taky i film, ne? :) Jinak o Hostitelovi jsem slyšela, ale nijak mě to neláká. Snad se kouknu na ten film. A o knihách od Briggs jsem hodně slyšela. Četla jsem i pár recenzí a asi by se mi to líbilo. Jen musím mít štěstí v knihovně. :)

    OdpovědětVymazat