Bob (The Favorite One #2)

by - ledna 06, 2012

Toto páteční meme vymyslela Sue. Cílem meme je každý pátek si z knihy, kterou právě čteme, vybrat jednu postavu, kterou jste si oblíbili a napsali proč.
(obsahuje spoilery!)

(Jezdci časem - Alex Scarrow)

Bob


Nejdřív bych chtěla upozornit na to, že kniha Jezdci časem se mi opravdu líbí a určitě stojí za přečtení. A ano, i já jsem si na začátku myslela, že to bude spíš kniha pro mladší čtenáře, ale skutek utekl, vážně jsem se trochu sekla. Teď ale k věci.

Bob. Podpůrná jednotka. Člověk s kovovým mozkem. Víte, nikdy jsem si nemyslela, že by si mě mohl získat ale jako vážně jsem si oblíbila. Asi to bude tím, že jsem vždy milovala Hvězdné války a taky robota C-3PO. A to je právě to. Bob je takový C-3PO z masa a kostí.

Technicky praktický, emočně naprosto neschopný. Je schopný naučit se kde co, ale emoce nikdy nebude moc pocítit. Vážně je ale strašně moc praktický, že jsem si někdy říkala, že by ho měli naučit vařit, protože by to bylo vážně něco.

 Nad každým jeho "Nesprávně" a "Nepotvrzeno" se připitoměle usmívám. Strašně jsem se bavila, když řešil lidi, kteří za ním stále chodili... Ano, Bob je jednička, i když je... někdy fakt neschopný. Emočně, samozřejmě. Ale ten tzv. Superman je v ostatních ohledech vážně až moc dobrý!

You May Also Like

0 komentářů