Mesačná chvastačka - Září

by - října 05, 2011


Pořádá Judit!
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc začali vlastnit. 
Zahrnuje knihy koupené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzování. Nezahrnuje knihy půjčené, kradené, učebnice a podobné zlo. :)
Zakoupené knihy
  

1. Across the Universe (Across the Universe #1) - Beth Revis
2. Clockwork angel (The Infernal Devices #1) - Cassandra Clare  (recenze)
3. Vzpoura (Smečka #2) - Andrea Cremer

Není to nic slavného, protože jsem hrozně moc peněz utratila za učebnice, i když jsem to brala s rezervou a na většinu z nich se vykašlala, protože bych je stejně nikdy neotevřela. Obě anglické knihy jsem si koupila, protože jsem se rozhodla, že musím uplatní slevový kupón. No a Vzpouru jsem si pořídila s tím, že ji určitě hned přečtu. Nepřečetla a cítím, že ji jenom tak nepřečtu. 
Narile©http://tvorba-n.blog.cz

You May Also Like

1 komentářů

  1. Smečku mám tiež, som zvedavá čo na ňu povieš ty.. Across the Universe a Clockwork angel by som chcela tiež. :)

    OdpovědětVymazat