Co je nového?

by - září 23, 2011

Madagascar-2_large
Nebudu se nijak snažit tady okecávat to, že to tu absolutně začalo upadat. Jen vám prostě řeknu, že nemám čas, bohužel. Se začátkem školy se mi volný čas stáhl na minimum, a když dorazím domů, mám akorát tak náladu si lehnou a konečně se trochu prospat. Mám neskutečný skluz se čtením a také s recenzováním. A radši tu ani nebudu zmiňovat všechna ta meme, které přidávám tak šíleně nezodpovědně. A vlastně jedinou věcí, kterou jsem tu za posledních několik dnů udělala bylo to, že jsem malinko překopala design.

Nejlepší počin posledních týdnů je asi ten, že jsem se opravdu hodně dokázala rozečíst v angličtině. Je sice fakt, že jsem už v angličtině přečetla Clockwork angel, ale také jsem ho četla dlouho a navíc s pomocí českého amatérského překladu. Proto tedy za první můj anglický počin považuju až Summer I turned pretty, protože Starcrossed jsem zatím stále nedočetla.

Tumblr_lpma51tg8y1r02qhmo1_500_large
I když to není zrovna můj šálek čaje, opravdu jsem si tu sérii oblíbila a to asi kvůli tomu, jak je to místy psané s lehkostí a i neskutečnou vážností. A jestli se ještě rozmýšlíte, jestli začít číst v angličtině nebo spíš čím začít, vřele to doporučuji, protože angličtina tam je úplně lehoučká. :)


Víc než knihám jsem se ale za poslední týden věnovala filmům a seriálům. Konečně jsem dokoukala 3. sérii Supernatural, k čemuž jsem se odhodlávala opravdu dlouho a mimo to jsem se podívala na oba dva díly Never Back Down. Na druhý díl Never Back Down určitě jednou recenzi napíšu, protože i když je to téměř týden, co jsem jej viděla, jsem stále plná dojmů. Na první díl bych raději ani nevzpomínala. 

Nakonec bych se vám tady ještě chtěla zmínit o 11. 9. Shodou náhod ale nemyslím teroristický útok na USA, nýbrž mnohem veselejší událost, a to mistrovství České Republiky v BMX ve streetstyle, které se ten víkend konalo v pražských Modřanech. A  musím opravdu říct, že to bylo naprosto fenomenální!
Už skoro rok totiž sleduju BMX závody v televizi, ale naživo je to úplně jiné, mnohem, mnohem lepší a ještě po 12 dnech toho mám plnou hlavu. :D
Tumblr_lf9hphej6t1qbtq2oo1_500_large



You May Also Like

0 komentářů