30 Day Book Challenge - Day 03

by - července 17, 2011

Day 03: Kniha, která tě rozesměje
City of Bones (The Mortal Instruments #1)
Kniha: Město z kostí
Autor: Cassandra Clare
Série: Nástroje smrti
Díl: první
Anotace: Když se patnáctiletá Clary Frayová vydá do newyorského klubu Pandemonium, vůbec netuší, že se stane svědkyní vraždy, kterou navíc spáchají tři teenageři se zvláštním tetováním na těle a podivnými zbraněmi v rukou. Mrtvé tělo pak jednoduše zmizí. Nejde jen tak zavolat policii, když jsou vrahové pro všechny ostatní neviditelní a na místě činu nezbyla ani kapka krve, která by napověděla, že tu zemřel člověk. A byl to vůbec člověk? 

Zde se Clary poprvé setká s Lovci stínů, bojovníky, kteří mají chránit svět před démony. Během čtyřiadvaceti hodin je Clary vtažena do jejich světa, její matka totiž zmizí a na samotnou Clary zaútočí démon. Proč by se ale démoni zajímali o obyčejné lidi, jako je Clary a její matka? A jak je možné, že má Clary najednou "vnitřní zrak"? To by rádi věděli i Lovci stínů…Zábavná, odvážná a neotřelá fantasy od Cassandry Clareové slibuje svýmčtenářům strhující čtení, s nímž nebudou chtít přestat.

U celé této série jsem se hodně nasmála. Opravdu jsem občas dostala nezastavitelný záchvat smíchu a mohl za to jen jeden jediný - Jace. Přišlo mi ale, že jsem se smála nejvíc právě v tomto díle - asi proto, že jsem si na Jace tolik nezvykla. Ale uznejte, vždyť on má tak dokonalý smysl pro humor! Další osobou, která mi vehnala slzy smíchu do očí byl Karsomil (neboli Magnus). Uznávám, že jsem se začala smát už při tom jménu a pak už se to hodně těžko zastavovalo. 
 

You May Also Like

0 komentářů