30 Day Book Challenge - Day 01

by - července 15, 2011

Day 01: Oblíbená kniha
Mockingjay (The Hunger Games, #3)
Kniha: Síla vzdoru
Autor: Suzanne Collins
Série: Hunger games
Díl: třetí - poslední
Anotace: Jmenuji se Katniss Everdeenová. Proč nejsem mrtvá? Měla bych být. Proti všem očekáváním, přežila Katniss hladové hry dvakrát, ale ani poté nemá klid. V zemi Panem vypuklo posvtání. Kapitol je naštvaný a chce pomstu. Kdo by měl za nepokoje zaplatit? Katniss. A co je nejhorší? Prezident Snow dal jasně najevo, že v bezpečí není vůbec nikdo… Bude připravovaná revoluce v čele s Katniss úspěšná? Cena může být hodně vysoká...

I když se to příčí s hodně názory, nejlepší knihou ze série mi přišla Síla vzdoru. A je mou nejoblíbenější knihou právě v tuto chvíli. 

Tenhle díl jsem si oblíbila asi proto, že jsem tam našla vše, co jsem hledala v celé sérii a to je, k vašemu překvapení, i krvavost. Možná to také bylo tím, že je to konečně to velké finále, které si každý mohl představovat jakkoli a já konkrétně jsem si jej takhle nepředstavovala. Konečně jsem si zvykla na Katniss, a i když se tam stalo opravdu hodně, hodně moc věcí, které jsem v žádné případě nechtěla přijmout, celá kniha mi dala z celé série asi nejvíc.
 

You May Also Like

0 komentářů