Top Týždňa 5 (Největší potvory)

by - června 13, 2011


Toto meme pořádá Luu. Meme se zveřejňuje každé pondělí a bude to vždy seznam (obsahující 10 bodů) na dané téma.

Tento seznam pro mě bylo mnohem těžší vytvořit než jsem si myslela, ale nakonec se mi to přeci jen povedlo a jsem se svým výběrem velice spokojená!
Může obsahovat spoilery!

10. Isabela
Postava pro většinu z vás neznámá. Tato Isabela - ani náhodou si nedokážu vzpomenout na příjmení, jestli nějaké měla -, se objevila v knize Černý Obelisk. Dala jsem ji sem spíš z nouze, protože jsem nevěděla, koho  přidat do tohoto seznamu. Na druhou stranu, je to docela potvora. Člověk sice dokáže respektovat, že trpěla schizofrenií, ale když za ni Ludvík několik let chodí a pak si na něj ani nevzpomene? 

  9. Paní Thénaiderová
Thénaiderovi jako rodina nebyli zrovna zlatí. Spíš nebyli vůbec dobří. Jen si vy, co jste četli Bídníky, vzpomeňte, co všechno prováděla Cosetě. 

  8. Honey
Zlatá vlčice ze série Mercy Thompson je taky docela potvora!  Vezměte si, co všechno o ní Mercy říkala.

   7. Jane Volturiová 
Nemusím připomínat, že je ze série Stmívání. docela dost velká potvora, když si vezmete, jak moc se vyžívá v ubližování všem okolo - a to hlavně fyzickou bolestí. 

  6. Hledačka/ Lacey
Mrcha celé knihy Hostitel. Podle toho, co oni bylo napsané, by se jí člověk vyhnul velikým, velikým obloukem. Natož, když se s ní Poutnice musela stýkat povinně - ale když si to tak vezmeme to Hledačka chodila za ní. 
  5. Inkvizitorka
Jen si všichni vzpomeňte, co udělala ve Městě z popela Jaceovi! (Když opomeneme, že mu zachránila život! :))

  4. Savannah 
Za tohle mě asi budete nenávidět, ale prostě mi jako mrch připadá. Vždyť přeci opustila Johna a ještě ke všemu to napsala v dopise, když byl ve válce! Stejně mi ale tak trochu připadá, že to udělala kvůli tomu autistickému klukovi, na jehož jméno si nevzpomenu. 

   3. Marsilie
Upíří vládkyně klanu, která asi trochu nemá Mercy Thopsonovou v lásce. A jenom tak mezi námi, nežárlí trochu na to, že ji má tak rád Stefan?

  2. Avery Lazarová
No nepřijde vám trochu ujeté, chtít k sobě připoutat třetího člověka? Jako, vražda je jedna věc, ale pak toho člověka zase oživit? Brr... Ale to zase není jediná věc, kterou udělala Lisse na Vampýrské akademii. 

  1. Marcie Millarová
A celé toto klání vyhrává Nořina sokyně Marcie Millarová, která jí tak trochu přebrala jejího Zavrženého přítele Patche a dokonce i Patche, strážného anděla - samozřejmě, když nepočítáme ty další nehezké věci, co jí kdy provedla.
~
Tumblr_lmn97wtlzo1qdrca7o1_500_large

You May Also Like

0 komentářů