Mesačná chvastačka - Březen

by - dubna 01, 2011


Pořádá Judit!
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc začali vlastnit. 
Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - reading copies


- Zakoupené knihy
     - Vím že je to docela mizerné, ale alespoň něco... :)

         1) Město ze skla, Nástroje Smrti # 3 ~ Cassandra Clare
                      - První dva díly jsem četla jako e-booky, ale po měsíci čekání na
                        e-book toho dílu jsem to nevydržela a koupila si ji. :D
         2) Crescendo, Zavržený #2 ~ Becca Fitzpatrick
                      - Ještě si pamatuju, jak jsem si domů přinesla Zavrženého a říkala
                         si, že to určitě nebude mít pokračování. :D

- Darované knihy

         1) Povídky ~ Franz Kafka

You May Also Like

2 komentářů

  1. U Města z kostí jsem byla předem rozhodnutá, že si ho chci přečíst. Tu děs-běs obálku jsem viděla až potom a pokoušely se o mě mdloby:D Musela jsem se v knihovně ujistit, že je to správná kniha.Poté jsem se se trochu "vyptávala", až nakonec objednaly další dva díly, které mám teď oba doma.
    Crescendo si taky plánuju přečíst - Zavržený se četl dobře, takže jsem zvědavá na dvojku, o které se vedou rozporuplné diskuze:D
    Mimochodem tu máš moc pěkný nový vzhled:)

    OdpovědětVymazat
  2. Právě ta obálka mě odradila natolik, že jsem asi půl roku odolávala a nečetla jsem ji. Pak jsem to jednou nevydržela a číst začala a vůbec toho nelituju. :) Zavržený se mi také líbil a doufám, že bude Crescendo alespoň tak dobré.

    A děkuju za pochvalu vzhledu. :)

    OdpovědětVymazat