Wrap Up | LEDEN & ÚNOR 2020

by - dubna 19, 2020

Zveřejňívání tohoto přehledu loni začalo trochu váznout, a přestože jsem tenhle rok neodstartovala s úplně čistým štítem, mám pořád šanci to dohnat, ne? (Je po polovině dubna, tak spíš asi ne.)Možná jste postřehli na mém instagramu, že v lednu jsem ještě ležela doma se zlomenou nohou. Proto jsem zvládala dost číst, a to se odrazilo i na mé Goodreads challenge. Hodně se to neslo ve stylu adult urban fantasy, později jsem si to v únoru (který byl čtnářsky o dost slabší) vynahrazovala young adult, která mě většinově docela zklamala. No, uvidítě sami.
WRAP UP
 Prohnaný (Kroniky železného druida, #1) Proklatý (Kroniky železného druida, #2) Praštěný (Kroniky železného druida, #3) Poslední přání (Zaklínač, #1)
Ohnivý dotyk (Mercedes Thompson #9), Patricia Briggs | recenze | instagram |3 hvězdičky
Prohnaný (Kroniky železného druida #1), Kevin Hearne | recenze | instagram | 4 hvězdičky
Proklatý (Kroniky železného druida #2), Kevin Hearne | recenze | instagram | 3 hvězdičky
Praštěný (Kroniky železného druida #3), Kevin Hearne | recenze | instagram | 4 hvězdičky
Poslední přání (Zaklínač #1), Andrej Sapkowski | recenze | instagram | 3 hvězdičky

První přečtenu knihou byla má milovaná Mercedes Thompson, nyní již devátý díl. A konečně se mi zdá, že se začala Patricia vracet zpátky ke kořenům a mám z Mercy stejné pocity jako při prvních dílech. Navázala jsem na ni dalšími urbankami. Prohnaného jsem kdysi četla první díl hned po vydání, pak jsem se k tomu ale dlouho nedostala. Teď jsem si dala maraton tří dílů a bylo to boží. Vtipný, akční, skvělé postavy i prostředí. Rozhodně doporučuju. A jako mrzák jsem zvládla zkouknout Zaklínače a rovnou se pustila do knižní předlohy. Četlo se to fajn, ale bez filmového vizuálu by mě to asi moc nebavilo. Popravdě jsem čekala něco, co mě úplně shodí ze židle, ale to se nijak nedělo. Pokračovat ale mám rozhodně v plánu.

Bez naděje (Bez naděje, #1) Pozorovatelka (The Beholder, #1) After: Polibek (After, #1) Gemina (Akta Illuminae, #2)
Bez naděje (Bez naděje #1), Colleen Hoover | recenze | instagram | 2 hvězdičky
Pozorovatelka (Pozorovatelka #1), Anna Bright | recenze | instagram | 3 hvězdičky
After: Polibek (After #1), Anna Todd | recenze | instagram | 2 hvězdičky
Gemina (Akta Illuminae #2), Jay Kristoff & Amie Kaufmann | recenze | instagram | 4 hvězdičky

S Colleen Hooverovou jsme se dlouho obcházely, ale nakonec jsem dala šanci jejímu Bez naděje. 3/4 knihy jsem byla relativně nadšená, ale vývoj událostí mě nakonec extrémě naštval. Ta kniha je překombinovaná, nereálná, a i když se snaží reflektovat důležitá témata, autorka totálně uletěla a dávala přednost sexuálním scénám před nějakou reálnou psychickou odezvou. Zklamání byla i Pozorovatelka, od které jsem čekala nějakou dobrdružnou romantiku, ale místo toho jsem dostala hloupoučkou hlavní hrdinku, která má splašené hormony. Do pytle se dvěmi přechozími klidně můžu hodit i After, které bylo prostě hloupé a více se o něm nehodlám vyjadřovat. A pak tu máme rereading Geminy, která je prostě skvělá a vy všichni si nutně musíte přečíst Akta Illuminae, protože prostě top. 

Co jste v lednu a únoru přečetli vy? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Chcem využiť túto príležitosť a opäť poďakovať chubymu za to, čo pre mňa urobil. Najprv mi pomohol svojou magickou silou obnoviť moje manželstvo a teraz to urobil znova tým, že ma prinútil získať povýšenie na mojom pracovisku. Volám sa Amenda Cindy z Botswany. Chubygreat je veľmi dobrý a dôveryhodný spiritualista, s ktorým som sa kedy stretol kvôli jeho nadprirodzeným skutkom. Kontaktujte chubygreat teraz s jeho údajmi. Whatsapp +2349056504566, môžete tiež poslať e-mail na chubygreat@gmail.com. Vaše problémy už určite nie sú.

    OdpovědětVymazat
  2. VOODOO LORD je jednoducho najlepší čarodejník. Z úcty k vám a skutočnej práci, ktorú ste pre mňa urobili, musím toto svedectvo odvysielať čo najviac. Kontaktoval som iných čarodejníkov bez toho, aby som videl nejaké výsledky, prial by som si, aby som vás kontaktoval skôr, dostal som od vás všetko, čo som chcel. Môj manžel bol rok preč a ja som chodila na niekoľko miest, tiež som surfovala po internete a hľadala pomoc, tiež som kontaktovala iných čarodejníkov so žiadosťou o pomoc, ale bez výsledku, skôr som strácala čas, peniaze a iné zdroje, až kým som sa konečne nedostala k Pánovi Voodoo. Keď zoslal kúzlo lásky, konečne mi zavolal môj manžel. Jeho kúzla fungovali magicky a môj manžel je späť plný lásky. Bol to zázrak, zrazu sa vrátil s kvetmi a povedal mi, aby som mu odpustila, bola som naozaj ohromená a šokovaná, keď môj manžel kľakol a prosil o odpustenie, aby som ho prijal späť. Naozaj mám málo slov a stále som veľmi prekvapená, teraz som opäť veľmi šťastná žena. Naozaj si vážim vašu dobrú prácu, Voodoo Lord. Každému, kto potrebuje pomoc skutočného zaklínača, pošlite e-mail voodoo Lord na voodooconnect60@gmail.com alebo mu napíšte na WhatsApp na +2348097014925

    OdpovědětVymazat
  3. Povedal váš muž zrazu, že sa chce rozviesť a vy ste sa nikdy nechceli rozviesť, pretože ho nemôžete prestať milovať? Potom už nehľadajte, pretože pán Voodoo, veľký čarodejník je pre vás. Keď mi stroskotalo manželstvo, zlomilo mi to srdce a ovplyvnilo to aj moju prácu, pretože som stále premýšľal a nesústredil sa. Naozaj milujem svojho manžela, takže hľadám spôsoby, ako ho získať späť po tom, čo som žil niekoľko mesiacov oddelene. Narazil som na svedectvo muža, ktorý povedal, že sa mu podarilo získať povýšenie s pomocou veľkého pána čarodejníka Voodoo, tak som získal jeho kontakt a kontaktoval som ho. Vysvetlila som mu manželské problémy a on ma uistil, že veci budú v poriadku, dúfala som a povedal niekoľko vecí, ktoré treba urobiť, aby som dosiahol svoj cieľ. Riadila som sa jeho pokynmi a dnes žijem opäť šťastne so svojím manželom, je naozaj skvelým čarodejníkom. V prípade akýchkoľvek životných problémov kontaktujte pána Voodoo na  WhatsApp +2348097014925 alebo e-mailom: voodooconnect60@gmail.com. nebudete ľutovať, že ste ho kontaktovali.

    OdpovědětVymazat
  4. Môj domov bol plný nekonečných problémov a nešťastí, ktoré viedli k rozvodu, ktorý som s manželom nikdy nechcela. Všetko sa zlomilo a išli sme každý svojou cestou. Snažila som sa ísť ďalej, ale bolo to pre mňa veľmi ťažké, pretože som stále milovala svojho manžela a moja dcéra vždy plakala, pretože chcela získať svojho otca späť. Nemal som inú možnosť, ako vyhľadať pomoc, čo ma prinútilo kontaktovať VOODOO LORD po tom, čo som videl toľko dobrých komentárov k jeho práci. Uistil ma, že uzmieri mňa a môjho manžela svojím kúzlom na zmierenie, ktoré bude musieť urobiť. S radosťou môžem povedať, že po 48 hodinách som dosiahol želaný výsledok, láska a šťastie boli obnovené a dali sme sa opäť dokopy a toto opätovné stretnutie je navždy. Ďakujem VOODOO LORD za to, že odviedol veľmi dobrú prácu pri záchrane mojej rodiny. Nikdy nie je príliš zaneprázdnený, aby niekomu pomohol. Takže ak potrebujete pomoc, kontaktujte ho teraz. napíšte mu voodooconnect60@gmail.com ...  Whatsapp: +2348097014925

    OdpovědětVymazat
  5. Volám sa Ingrid a rada by som sa podelila o pozoruhodné svedectvo o tom, ako som získala 2,000,000.00 EUR, PÔŽIČKU prostredníctvom úverovej investície ELENA NINO a všetkých druhov. ak máte záujem o pôžičku, kontaktujte e-mailom: elenanino0007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Victoria Hernan10. srpna 2022 v 11:51

    Toto šťastie si jednoducho nemôžem nechať pre seba. Vydala som sa pred 10 rokmi bez dieťaťa na ukazovanie, môj manžel sa ku mne začal správať pohŕdavo spolu s mojou svokrou. Frustrovalo ma to, hľadal som pomoc online, potom som videl veľa svedectiev o tom, ako VOODOO LORD pomohol mnohým mužom a ženám. Okamžite som ho kontaktoval na Whatsapp a vysvetlil som mu moju situáciu, sľúbil pomoc, dal nejaké pokyny, ktoré som musel dodržiavať, aby som priniesol dokonalé výsledky. Urobila som všetko tak, ako mi povedal, neskôr mi povedal, aby som po 2 týždňoch išla do nemocnice na tehotenský test a na moje prekvapenie som bola tehotná a bola to pre mňa naozaj skvelá správa. Som mu veľmi vďačná, pretože som porodila krásnych chlapcov (dvojčatá), ktorí vyzerajú ako ich otec. Teraz mám pokoj vo svojom dome s manželom a svokrou. Kontaktujte ho na Whatsapp +2348097014925.....e-mail voodooconnect60@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý deň, hľadáte pôžičku na konsolidáciu dlhu, nezabezpečené pôžičky, podnikateľské pôžičky, hypotekárne pôžičky, pôžičky na autá, študentské pôžičky, osobné pôžičky, rizikový kapitál atď. Som súkromný veriteľ, poskytujem pôžičky spoločnostiam a jednotlivcom s nízkymi a primeranými úrokovými sadzbami vo výške 2%. E-mail na adresu: christywalton355@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Moje meno je Douglas! Nikdy som neveril, že ešte niekedy budem HSV FREE, DR.Ibinoba mi dal dôvody na radosť, bol som HSV pozitívny 2 roky a všetky prostriedky a lieky, ktoré som na liečbu skúšal, mi nepomohli, ale keď som prišiel na internet, videl som skvelé svedectvo o DR.Ibinobovi o tom, ako dokázal vyliečiť niekoho z HSV 2, táto osoba povedala skvelé veci o tomto mužovi a odporučila nám, aby sme ho kontaktovali v prípade akéhokoľvek problému s chorobou, s ktorým môže DR.Ibinoba pomôcť , rozhodol som sa, že mu to skúsim, požiadal ma o informácie, ktoré som mu poslal, a povedal mi, že mi pripraví liečivú porciu, ktorú chcel, aby som užívala niekoľko dní a po ktorej by som mala choďte späť do nemocnice na kontrolu, dobre po tom, čo som absolvoval celú liečbu, ktorú mi poslal DR.Ibinoba, som sa vrátil do nemocnice na kontrolu a teraz mi potvrdili HSV NEGATÍVNY, priatelia, môžete kontaktovať DR.Ibinobu na akúkoľvek liečbu akejkoľvek choroby, pretože som videl veľa svedectiev o rôznych chorobách, ako je HEPATITÍDA, HIV AIDS, EPILE PSY, RAKOVINY, CFS a všetky druhy problémov, ktorým čelíte. Je jediný, koho môžem odporučiť všetkým, kontaktujte ho na dromionoba12@gmail.com alebo cez WhatsApp +2348085240869

    OdpovědětVymazat
  9. Chcem informovať svet, že existuje skutočný a efektívny online čarovač, ktorý je mocný a pravý, doktor Fayosa, nedávno mi pomohol spojiť môj vzťah s mojím bývalým manželom, ktorý ma opustil, videl som svedectvo niekoho, komu tak pomohol Kontaktoval som doktora Fayosu a vysvetlil som mu všetky svoje problémy a on mi a môjmu bývalému manželovi povedal, že už so mnou nechce mať nič spoločné a nechal ma viac ako 3 mesiace, zavolal mi a začal ma prosiť, aby som vráť sa znova do svojho života ako jedna rodina, teraz je späť s toľkou láskou, vášňou a starostlivosťou, som rád, že môžem dať všetkým vedieť, že čarodejník DR FAYOSA má moc uzdraviť a obnoviť narušený vzťah a priviesť ich späť, každému, kto číta tento článok a potrebuje jeho pomoc, môže doktor Fayosa tiež ponúknuť akýkoľvek druh pomoci, kontaktujte doktora Fayosu na e-mailovej adrese: (Fayosasolusionhome@gmail.com) alebo priamo na WhatsApp +2348151918774

    OdpovědětVymazat
  10. Volám sa CLARA JAMES. Chcela by som poďakovať doktorke Ayo za to, že mi priviedla späť môjho bývalého manžela. Nikto ma nikdy nedokázal presvedčiť, že list, ktorý sa chystám napísať, bude jedného dňa skutočne napísaný. Bol som najväčší skeptik na svete. Nikdy som neveril na kúzla alebo niečo podobné, ale spoľahlivý zdroj (veľmi blízky spolupracovník) mi povedal, že Trust je veľmi oddaný, nadaný a talentovaný človek, bola to jedna z najlepších vecí, aké som kedy zažil. hotový. Môj milostný život bol v troskách; Mal som za sebou dva rozvody a bol som na pokraji tretieho. Jednoducho som nedokázala čeliť ďalšiemu rozvodu a chcela som sa viac snažiť, aby náš vzťah fungoval, no môjmu manželovi to zrejme nevadilo. a znova sa so mnou rozišiel. Bol som zmätený a nevedel som, čo mám robiť, skôr sa dostali do kontaktu s Dr Ayo. Urobil kúzlo lásky, vďaka ktorému sa môj manžel vrátil ku mne. Teraz sme so sebou veľmi spokojní. Dr Ayo ho prinúti uvedomiť si, ako veľmi sa milujeme a potrebujeme. Tento muž je SKUTOČNÝ a pre dobro. Môže vám tiež pomôcť napraviť váš nefunkčný vzťah. Mám späť svojho manžela! Bolo to ako zázrak! Zrazu chcel ísť do manželskej poradne a v milostnom živote sa nám darí veľmi, veľmi dobre. kontaktujte e-mail drayospell.com alebo pošlite SMS alebo si ho pridajte na WhatsApp na: +2347055691377 alebo jeho viber

    OdpovědětVymazat