WRAP UP & TBR | květen 2018

by - května 05, 2018


Wrap Up duben
 Gemina (Akta Illuminae, #2)  Scarlet (Měsíční kroniky, #2) The First Kiss Hypothesis
Illuminae (Akta Illuminae #1), Amie Kaufman & Jay Kristoff | recenze | 5 hvězdiček
Gemina (Akta Illuminae #2), Amie Kaufman & Jay Kristoff | recenze | 5 hvězdiček
Cinder (Měsíční kroniky #1), Marissa Meyer | recenze | 5 hvězdiček
Scarlet (Měsíční kroniky #2), Marrissa Meyer | recenze | 5 hvězdiček
The First Kiss Hypothesis, Christina Mandelski | recenze | 2 hvězdičky

U Akt Illuminae jsem si myslela, že jsou tolik populární právě díky své neobvyklé formě. Kniha je totiž vypávěna prostřednictvím chatových konverzací, přepisů videonahrávek, e-mailů a dalších digitálních způsobů. Přesto ale nabízí skvělý, napínavý a akční příběh, který mě dostal do kolen. Rozhodně doporučuji vaší pozornosti, protože lahodí nejen oku, ale i duším, které se vyžívají v napínavých, krvavých a originálních příbězích. 

Minulý měsíc jsem se také vrátila k jedné sérii, kterou jsem rozečetla před pěti lety a přestože se mi líbila, nikdy jsem se nedostala k pokračování. Mluvím o Měsíčních kronikách, které jsou futuristickým retellingem známých pohádek. Cinder a Scarlet jsem četla už kdysi a jelikož jsem si po letech nic nepamatovala, dala jsem si reading. A sice jsem si z toho fakt pamatovala prd, nicméně mě to bavilo jako na poprvé.

Poslední knihou je conemporary The First Kiss Hypothesis. Kniha mě nenadchla ani nezklamala, ale rozhodně se nejedná o nic extra originálního. Hlavní hrdinka Nora má teorii, že při první puse pozná, jestli je daný kluk pro ni ten pravý či naopak. Na tomhle základě olíbala už polovinu školy a stále nic. A rozhodně jí to neulehčuje ani fakt, že je zamilovaná do svého souseda a kamaráda Eliho. Tahle kniha není vyloženě špatná, ale ten nápad s první pusou mi přišel sám o sobě trochu nahlavu a hlavní hrdinové mi zrovna nepřirostli k srdci. 

Právě čtu
Cress (Měsíční kroniky, #3) 
Zrovna pokračuji ve čtení Měsíčních kronik a chtěla bych je doklepat v tomhle měsíci. Hlavní otázkou mi teď zůstává, jeslti do čtení plynule zapojím i Nejkrásnější, která je zasazena mezi třetí a čtvrtý díl, anebo si ji schovám až na konec. Sama mám k těmhle půldílům takový skeptický názor, vždycky si myslím, že autor by měl říct všechno, co potřebuje už v sérii, ale tady se prostě nemůžu rozhodnout. 
TBR
Po dočtení Měsíčních kronik bych chtěla pokračovat s dalšími resty a zatím se kloním k sérii Pod nekonečnou oblohou. Před lety jsem přečetla první díl a pamatuji si, že se mi docela dost líbil. Nepokračovala jsem ale, protože tou dobou ještě nevyšel a pak mi do toho vlezlo až příliš knih. No, zkráceně, historie se opakovala, já zapomněla, o co šlo... A tak jsem nepokračovala. Zavání to tedy dalším re-readingem. :) Plus mi doma leží Renegáti, ale asi bych si měla dát od Marissy pauzu, abych ty série moc neporovnávala. 

Jak jste si v minulém měsíci vedli vy? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Super skóre:)
    Na měsíční kroniky se v budoucnu chystám. Nebudu lhát, je to hlavně kvůli tomu, že o nich tak často čtu. Všichni říkají jak je to úžasná série a já bych se ráda dozvěděla jestli to tak opravdu je.:)
    Jinak mě se v dubnu podařilo přečíst 4 knihy - Nezapomeň, Neplakej, Lituji, čekají mě a Poušť v plamenech. Až na Lituji, čekají mě, jsem byla nakonec s výběrem knih spokojená ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měsíční kroniky ale opravdu jsou úžasná série! :) Nad Pouští v plamenech pořád uvažuji. A zbytek knih, co jsem četla neznám, ale určitě se po nich podívám. :)

      Vymazat
  2. Illuminae a Mesicni kroniky ♥ krasne knihy

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě je lepší přečíst Nejkrásnější před Winter, některé věci tam pak líp pochopíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, tak to už nestihnu. :) Uvidím, jestli Nejkrásnější vůbec číst budu. Prolétla jsem nějaké recenze a nechci, abych si na ni změnila názor. :D

      Vymazat