Wrap Up & TBR | Březen 2018

by - března 06, 2018

Stále si držím tempo nad očekávání, a tak je tu už druhý měsíc po sobě wrap up & tbr - přestože se mi to zdá jak hrozně nedávno, jelikož byl únor fakt krátký měsíc. Pokud se ale na to kouknu ze čtenářského hlediska, moc krátký nebyl, jelikož se mi povedlo přečíst více knih než obvykle, z čehož jsem ještě pořád v šoku. A v hloubi duše doufám, že si podobné tempo dokážu udržet i nadále. 

Wrap Up LEDEN 
Život je jinde One Girl Love, Life, and the List P.S. I Like You
Život je jinde, Milan Kundera | recenze  | 3 hvězdičky
One Girl (Some Boys #1,5), Patty Blount | recenze | 3 hvězdičky
Love, Life and the List, Kasie West | recenze | 4 hvězdičky
P. S. I Like You, Kasie West | recenze | 4 hvězdičky

Kunderu jsem četla do školy a ne moc poctivě, každopádně mi kniha vysloužila jedničku a pět kreditů, takže na lítost není prostor. One Girl je extras ke knize Some Boys, která mě na konci loňského roku naprosto odrovnala. O téhle novelce to úplně nemůžu říct, ale ráda jsem se zase potkala s Grace a Ianem, takže tři hvězdičky to jistily. Na konci měsíce jsem se také seznamovala s autorkou Kasie West a tohle setkání bylo velice příjemné a její knihy se velice rychle vyšplhaly mezi mé oblíbené. Zatím mám za sebou tyhle dvě, ale určitě tím nekončím a již brzy se pustím do další. 

Loď mezi hvězdami (Loď mezi hvězdami, #1) Milion sluncí (Loď mezi hvězdami, #2) Všechny barvy Země (Loď mezi hvězdami, #3) A tak mi unikají (Loď mezi hvězdami, #0.5)
Loď mezi hvězdami (Vesmír #1), Beth Revis | recenze | 4 hvězdičky
Milion sluncí (Vesmír #2), Beth Revis | recenze | 4 hvězdičky
Všechny barvy země (Vesmír #3), Beth Revis | recenze | 4 hvězdičky
A tak mi unikají (Vesmír #2,5), Beth Revis | recenze | 4 hvězdičky

Minulý měsíc jsem se také věnovala knižním restům a dala jsem si celou sérii Vesmír od Beth Revis. První díl jsem četla už před lety a nikdy se nedostala k pokračování, přestože se mi jednička opravdu líbila. Proto jsem si střihla rereading prvního dílu a pak plynule pokračovala na zbytek trilogie i krátké extras, které kdysi vyšlo v rámci blog tour s autorkou. Každopádně série mě v ani nejmenším nezklamala, každý díl byl trochu jiný a dohromady to fungovalo výborně. Přestože jsem u trojky byla trochu unavená z celého universa, stejně mi bylo líto, že tyhle postavy už nadobro opouštím. 

TBR & Právě čtu
Teď už jste to možná trochu zaznamenali, ale poslední dobou se ze mě stal šílený fanoušek knih Kasie West (šílený ve smyslu, že ty knihy čtu - autorku jsem ještě nezačala pronásledovat). Takže obě tyto poličky pravděpodobně budou obsahovat právě její knihy - které mi už bohužel začínají docházet, tudíž budu moc ráda, když mi doporučíte nějakou podobnou autorku. 
Na lovu Illuminae (The Illuminae Files, #1) Cesta věčnou nocí (Nebe, #2)
Co se týče širšího spektra tbr, často mám nutkavou potřebu rozečíst nějakou knihu, ale jelikož často zrovna čtu něco jiného, tahle potřeba velice často ustupuje do pozadí. V zásadě asi nejvýše na mém seznamu je Illuminae, Na lovu a další díly Pod nekonečnou oblohou (proč máme tak divnou obálku druhého dílu?). Ale asi všichni tušíme, že pravděpodobně skončím u něčeho úplně jiného. :D

Jak se se čtením minulý měsíc dařilo vám? 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Moc pěkné nové kousky a že jich je pořádná hromádka :) Sérii Vesmír od Beth Revis bych taky ráda dočetla :) Snad na ni brzy dojde :) Hezké čtení i v březnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Illuminae si chci přečíst už strašně dlouho, snad se na to taky dostanu! :-) A co se Kundery týče, musím se přiznat, že ten mě až tak neláká...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kunderu jsem začala povinně číst na vysoký. Jakože asi to nikdy nebude můj oblíbený autor, ale má něco do sebe a to, co jsem četla, se mi víceméně líbilo (ale dobrovolně bych se do toho asi nepustila :))

      Vymazat
  3. Mě se podařilo přečíst čtyři knihy (Girl Online, Vendeta, Palác lží, Hana). Nic moc slavného, ale byl to spíš takový oddechový měsíc, jelikož momentálně potřebuji číst "lehké knihy", které mě dokáží myslí odpoutat od myšlení na bakalářku a zároveň se rychle čtou.

    Teď koukám že mi nějak utekla kniha "A tak mi unikají", vůbec jsem nevěděla, že existuje i tahle kniha, docela jsi mě teď překvapila :O Po tom se budu muset podívat.
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Girl Online jsem kdysi četla a vůbec mě to neoslovilo :) Taky poslední dobou čtu samé odechovky (proto ta Kasie West), jednou za čas je to prostě potřeba. :) A tak mi unikají je dostupné na stránkách CooBoo, určitě na to koukni :)

      Vymazat