Kindletime #6

by - července 10, 2015

S postupným krmením vlastní čtečky sem se rozhodla zapojit do toho nepravidelného meme, jehož autorkou je Teresinha. Úkolem je jednou za čas napsat knihy, které přibyly do vaší čtečky, ať Kindle nebo nějaké jiné.

CO JSEM PŘEČETLA A CO STÁLE ČTU:
Všem klukům, které jsem milovala (To All the Boys I've Loved Before, #1)P.S. I Still Love You (To All the Boys I've Loved Before, #2)Ashes to Ashes (Burn for Burn, #3)
Pokud sleduje můj goodreads nebo facebookovou stránku blogu či instagram, určitě jste si všimli, jak moc mám ráda Jenny Han. Kromě jedné midle-grade jsem od ní četla už všechno. Z toho 3 knihy za posledních 14 dní. Nejraději ji mám v angličtině, ale Všem klukům, které jsem milovala, má opravdu skvělý překlad. Více si o knize můžete přečíst třeba v recenzi. Pokračování bylo na podobné, stejně skvělé vlně. A Ashes to Ashes je poslední díl série Burn for Burn v kooperaci s Siobhan Vivian. Poslední díl byl ale trochu zklamání, ale to spíš kvůli tomu, že mi nakonec nesedl celý koncept příběhu, jelikož jsem od série čekala něco jiného. 

V is for Virgin (V is for Virgin #1)A is for Abstinence (V is for Virgin #2)Crash into You (Pushing the Limits, #3)
V is for Virgin mám ve čtečce už dlouho a četla jsem ji během konce semestru, kdy byly přednášky, co mě zaprvé nebavily a zadruhé mi byly docela jedno. Knížka se mi líbila, ale její pokračování A is for Abstinence čtu už hodně dlouho a pořád se do toho nemůžu moc začíst. Proto čtu raději Crash into You, kterou mám už asi sto let ve čtetčce od netgalley. Katie McGarry je pořád stejně skvělá, i když bych Rachel někdy omlátila hlavu o zeď. Bohužel mi prostě nemůžou sednout všechny postavy. 
CO NA PŘEČTENÍ JEŠTĚ ČEKÁ:
Nowhere But Here (Thunder Road, #1)Take Me On (Pushing the Limits, #4)Tonight the Streets Are Ours
Co si budeme namlouvat. Mám čtečku plnou knih, které jsem nečetla, i když jsem v jednu dobu byla extrémně přesvědčená o tom, že je rozhodně přečíst musím. Jenomže priority se mi tak nějak mění a čím dál tím víc tíhnu k lehkým contemporary příběhům. Jako jsou třeba ty od Katie McGarry (i když zrovna tam se najde docela dost rodinného drama). Kromě pokračování série Pushing the Limits se totiž chytám i na její novinku Nowhere but here. A nesmím zapomenout ani na Leilu Sales, která napsala jednu z mých oblíbených knih Past Perfect!

You May Also Like

4 komentářů

  1. A sérii Léto od Jenny Han jsi četla? Já jo a je to má nejoblíbenější série. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla, byly to moje první knížky v angličtině a jsou to moje srdcovky! :)

      Vymazat
  2. V is for Virgin jsem četla taky a celkem se mi to líbilo, na Jenny Han se zato teprve chystám.

    OdpovědětVymazat