Narozeninová soutěž

by - července 05, 2014

Už před několika měsíci se můj blog dostal do batolecího věku. Je to už tři roky od té doby, co jsem založila svou stránku a snažila se publikovat své myšlenky. Ale čas od času to moc nešlo. Každopádně, jako už je zvykem, rozhodla jsem se rozloučit se svými třemi knihami, které mi už nějakou dobu leží v knihovně a já je už nehodlám číst. Jmenovitě se jedná o:
Zakletá - Orson Scott Card
Válka s mloky - Karel Čapek
Děti z půdy - Jan Pavel
A jako bonus výherci ke každé knize dostanou obálku s propagačními předměty, které do soutěže darovala nakladateství Fragment, kterému bych touto cestou chtěla velice poděkovat.

A co musíte udělat pro výhru? Stačí jedno kliknutí (a to klidně každý den!) a budete zařazeni do losování. A taky si můžete zařídit nějaký ten vstup navíc. 
a Rafflecopter giveaway
A abyste mi věřili, tak tady jsou ceny...

You May Also Like

3 komentářů

  1. Zakletá vyzerá nádherne. ^^ :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, jen jsem se chtěla omluvit, že případně jsem 25.7.-3.8. na táboře :(, díky

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Válka s mloky je nádherná, tu bych si vážně přála mít v knihovničce... =)

    OdpovědětVymazat