Třicetidenní knihobraní (11)

by - června 22, 2013

Za tímhle projektem stojí VeEee. Je to na stejném principu jako třeba 30 day book challenge, kdy se v pravidelných intervalech (tady je to v rozmezí dvou dnů) zveřejňují články s knihami na daná témata. A právě kvůli těm tématům jsem se nakonec rozhodla zapojit, protože to není jen "oblíbená kniha" apod., ale jsou to i věci, nad kterými se opravdu musí přemýšlet. A jak jsem si tak procházela svou knihovnu, zjistila jsem, že vybrat nějakou knihu je opravdový problém a ještě horší to bylo udělat tak, aby se knihy neopakovaly. On si člověk řekne, že je to brnkačka, ale když nad tím tak přemýšlí, pomalu si začíná říkat, do čeho se to zatraceně pustil. 

11. Nejnovější přírůstek v knihovničce
jsme knihomolové, takže si kupujeme knihy. Jaký je váš nejnovější přírůstek v knihovně. Pokud jste si jich najednou koupili víc, platí ten, který je na účtence jako poslední :D. PS: nemusíte si nutně v tyto dny kupovat knihy, pokud byl váš poslední nákup v prosinci minulého roku, platí i tato kniha. Platí i dárky a vyhrané knihy!


Není to tak dávno, co se mi konečně (konečně!) dostalo možnosti objednávat knihy přes internet. A to hlavně ty anglické. A i když na mě doma koukají, jako bych spadla z višně (nedivím se jim tak trochu...), tak mě to stejně nedonutí přestat s objednáváním. A přestože mi za poslední dobu do knihovny přibylo knih víc, vybrala jsem Rebel Heart od Moiry Young

Asi hádáte správně, Rebel Heart je pokračování opěvované knihy Blood Red Road (ano, takové té, co se bude vydávat u CooBoo). A ne, první díl jsem nečetla, ale přišel mi spolu s druhým dílem (ale co si budeme povídat, tahle obálka je mnohem hezčí a čert vem, že ten chlápek tam nemá kus hlavy a není mu úplně vidět do obličeje, stejně se na to skvěle kouká!). Ono, já tuhle knihu dokonce měla už i rozečtenou, jenomže mně to na čtečce prostě nebavilo. Takže teď to mám hezky tištěné s moc pěknými obálkami, ale stejně se zatím musím ještě prokousat tou hromadou knih, co musím dočíst (momentálně mám rozečtené Jestli zůstanu, The Duff, Zakletou a Eldest, jenomže až něco dočtu, tak se stejně budu muset začít číst Dívku z nočních můr, protože ji mám půjčenou od kamarádky. Těžký to život knihomola... :))

You May Also Like

1 komentářů