Kindletime (3)

by - března 23, 2013

S postupným krmením vlastní čtečky, která sice není Kindle, nýbrž Jinke (ale uznejte, že Jinketime nezní tak pěkně), jsem se rozhodla zapojit do toho nepravidelného meme, jehož autorkou je Teresinha. Úkolem je jednou za čas napsat knihy, které přibyly do vaší čtečky, ať Kindle nebo nějaké jiné.
Code Name Verity The Lost Girl Destroy Me (Shatter Me #1.5)
Po dlouhé době jsem si přikrmila čtečku a za poslední týden mi tam přibyly tři knihy. První je novela Destroy me, kterou už mám za sebou a docela mě překvapila. Z recenzí jsem tak trochu už věděla, co čekat, takže mě nijak extra nezaskočilo, že Warner není takový jaký se zdá. Trochu mi je to líto, že to není jen ten bezcitný psychopat, ale co. Nebylo to špatné. Jenom zvláštní, hodně zvláštní, octnout se v jeho hlavě. Pak je to The Lost Girl, dystopická kniha, kterou jsem už začala číst. Jsem úplně začátku, nicméně se mi to zatím docela líbí a hlavně se moc dobře čte. A v poslední řade je tu Code name Verity, příběh z druhé světové války, na který jsem opravdu zvědavá. 

You May Also Like

3 komentářů