Měsíční chvástačka - leden 2013

by - února 05, 2013


Pořádá Judit!
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc začali vlastnit. 
Zahrnuje knihy koupené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzování. Nezahrnuje knihy půjčené, kradené, učebnice a podobné zlo. :)

 Dare You To (Pushing the Limits, #2)
BZRK (BZRK #1), Michael Grant (recenze)
Dare you to (Pushing the limits #2), Katie McGarry (mezi-recenze)

Tak jo, tenhle měsíc jsem totálně nic nezvládla. Tím myslím hlavně návštěvu knihkupectví. A to je tolik knih, co si chci pořídit! Nicméně, za celý měsíc mi přibyly akorát dva ebooky - BZRK a Dare you to. Obě knihy jsou recenzní výtisky, BZRK od CooBoo a Dare you to z netgalley.com, za které ještě jednou moc děkuju. Obě knihy mám už přečtené a moc se mi líbily. BZRK je poměrně neobvyklá kniha, o které se sice tvrdí, že to je dystopie, ale nějak jsem tam nenašla ty rysy, které by podle mě měla pravá dystopie mít. Jasně, bylo to z alternativního světa, který se lišil jenom pár jmény a malilinkatými broučky, co se vám prohání v hlavě. Prostě sci-fi, s dystopií to nemá společného skoro nic. A Dare you to je mojí novou srdcovkou. Skvěle jde ve stopách svého prvního dílu a opět mě to emocionálně zruinovalo. Rozhodně je se na to těšit. :)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Lepší kvalita než kvantita, obě ti závidím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Bzrk každý ukazuje, mne nejako na prvý pohľad neučaroval neviem, možno si ho raz prečítam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych do něj asi nešla, kdyby se mi nenaskytl na recenzi, ale opravdu mě to překvapilo! ;)

      Vymazat