Knižní hitparáda: NEJvětší překvapení

by - ledna 07, 2013

Za tímhle vším stojí . :)

  Die for Me (Revenants, #1) The Selection (The Selection, #1)    
Bitva o Hex Hall - po druhém díle, který byl pro mě obrovským zklamáním, jsem byla moc příjemně překvapená.
Delirium - ani nevím, čím mě to tolik překvapilo, asi jsem od toho prostě moc nečekala. :)
Die For Me - byla jsem připravená na příběh ála Twilight s pitomou hrdinkou a ještě pitomějším hrdinou, kteří do sebe budou strašně moc zamilovaní atd., atd., znáte to. Nakonec to ale bylo moc fajn čtení. :)
The Selection - zkuste si číst knihu, kterou si skoro nikdo nechce přečíst kvůli autorce... Ale fakt se mi to líbilo, moc... Byla jsem fakt hodně překvapená a nemůžu se dočkat dalšího dílu.
Zemětřas - vlastně jsem nic nečekala. A jízda to byla fakt parádní!
Jezdci časem - čekala jsem čtení pro děti. Vůbec se mi toho nedostalo a fakt se mi to líbilo, je škoda, že se u nás nebude vydávat celá série.
Dokonalý pár - četla jsem polovinu v angličtině a strašně mě to nudilo. Když se mi dostal do ruky překlad, nečekala jsem, že by se mi to mohla až tak moc líbit. 
Označená - chjo, škola noci... Pochopte, fakt jsem nečekala, že to nebude tak hrozné. :D

You May Also Like

0 komentářů