Kindletime (2)

by - ledna 19, 2013

S postupným krmením vlastní čtečky, která sice není Kindle, nýbrž Jinke (ale uznejte, že Jinketime nezní tak pěkně), jsem se rozhodla zapojit do toho nepravidelného meme, jehož autorkou je Teresinha. Úkolem je jednou za čas napsat knihy, které přibyly do vaší čtečky, ať Kindle nebo nějaké jiné.
 The Hallowed Ones (The Hallowed Ones, #1) Dare You To (Pushing the Limits, #2)
Holčička představuje moje první setkání s Kingem, které dopadlo docela dobře a já s tímhle autorem rozhodně hodlám pokračovat. O The Hallowed Ones jsem slyšela pár dobrých věcí, a tak jsem si řekla, že bych to třeba někdy mohla i zkusit. Téma samo o sobě mě docela zaujalo, tak jsem na to docela zvědavá. A nakonec recenzní ebook z Netgalley (rozhodně vám doporučuju to alespoň zkusit, pokud jste četli první díl) a v podstatě vymodlená kniha Dare you to, pokračování knihy Pushing the Limits, která mi neskutečně vyrazila dech. 

You May Also Like

0 komentářů